2012. október 22., hétfő

Konad palettàim ès lakkok


Imàdok nyomdàzni.Elso konados pakkomat 2008-ban vettem meg.Azota is megvannak a lakkok,igaz màr lejàrt a szavatossàguk-ejjj ejjj,de szerintem mèg hasznàlhatok!
Palettàkat ebay-rol veszek,egyenlore szètvàlasztom a bundle monster ès a konados palettàkat.

Ezekkel rendelkezem

















Kedvencem nincs mert mindegyiket szeretem.

Konad lakkokrol

Nekem 3 fèle van.Sima kis uveges,Princess ès a csomagban lèvo règi lakkok,plusz top coat ès 2 màsik szin.

o a kis uveges kiszerelèsben.Nekem egyenlore ebben a sàrga szinben van meg.

Princess



Veluk annyira nem vagyok megelègedve.Nagyon minimàlisan pigmentàltak,a kormon alig làtszik valami.Fekete  a kèk ès a zold elèg jo,a tobbi sajnos nekem nem vàlt be:(


Normàl uvegesek ès top coat







ok tokèletesek!!!!Nagyon jol pigmentàltak a borszinu a legjobb!!a kèket làthattàtok màr a blogon!!!



A règi uvegeket nem fotoztam le...sorry csajok :)))




ti szeretitek a konadot??
bevàlt valami a konadbol?

3 megjegyzés :

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!