2012. december 14., péntek

Bundle monster tarto


Bundle monster tartot az ebay-rol vettem.Azèrt onnan mert az eredeti honlapon nem volt szàmomra megfelelo a fizetèsi mod.
A tarto 14 dollàr volt + a posta.De abszolut megèri az àràt.
24 euroèrt làttam Konad tartot,ami szerintem fele ennyire sem volt se szèp se jo,kevesebb paletta volt belerakhato.

A tarto muanyag boritàsu,kigyobor jellegu.Olyan mint egy konyv.
Kinyitva belul bàrsony boritàs van.Oldalankènt 6 paletta rakhato bele.









nektek tetszik ez a tarto?
miben tàroljàtok a palettàitokat a nyomdàzàshoz?


8 megjegyzés :

  1. Hűha!
    Körömnyomda lemez milliomos vagy:)
    Nekem 6 lemezem van, a kis körömlakkos dobozkámba tartóm, de ha fogom tudni használni és több lemezem lesz, mindenképp ez a legjobb módszer a tárolásukra, főleg a minták átláthatósága miatt.
    Plusz, jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  2. na ezèrt vettem meg,mert nem làttam àt az egèszet.kb. 60 nyomdapalettàm van.Konad-al egyutt:)
    de jobban bejonnek-most a bundle monster mintàk!

    VálaszTörlés
  3. Hú de csini! És mennyi szépség :]

    VálaszTörlés
  4. Mindenképp praktikus, ha valaki temérdek palettával rendelkezik :)

    VálaszTörlés
  5. huu, ez nagyon jóó! :) és mennyi lemezed van *.* irigyellek :)

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon szép tartó! :) remélem megkapom karácsonyra a BM lemezeket. :))
    Praktikus, mert így esély sincs a paletták karcolódására. :))

    VálaszTörlés
  7. Remelem en is hogy mekapod.ha a 2012-est valasztottad nagyon fog tetszeni.nekem ez jon be a legjobban az osszes minta nagyon szep!:-)

    VálaszTörlés
  8. Remelem en is hogy mekapod.ha a 2012-est valasztottad nagyon fog tetszeni.nekem ez jon be a legjobban az osszes minta nagyon szep!:-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!