2012. december 27., csütörtök

China Glaze-Flying dragon-neon


Nagyon vàrtam ezt a lakkot.Imàdom a lila lakkokat foleg amikor csillogokkal van teli.
Egyetlen bajom vele,hogy matt.
Amikor megvettem nem hittem,hogy matt,mert a swach-okat nèzegettem mind csillogos volt,szèp fènyes...Azt hiszem figyelmetlen voltam,nèznem kellett volna,hogy fedolakkal vagy anèlkul.
Szoval ezt tulèlve ès lelkemet nyugalmoba helyeztem megbeszèltem magammal,hogy vègeredmènyben ez a lakk nem is rossz,mivel nem lakkozok fedolakk nèlkul!!

Az OPI diamond fedolakkot nem is olyan règen rendeltem,szuper csillogàst igèr ès extratartossàgot.Ez a fedolakk maximàlisan teljesitett!!!












nektek hogy tetszik??

6 megjegyzés :

  1. Fedőlakkal sokkal jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Amúgy tényleg nagyon tetszetős ez a szín ;) Lassan már nekem is be kellene szereznem egy ilyen szépséget.

    VálaszTörlés
  3. Úristen, de gyönyörű fedőlakkal! :O

    VálaszTörlés
  4. igen ez a szin nagyon szèp.de a hàtrànya annyi,hogy a matt lakkokat nem egyszeru felkenni.mindig csikozodik.:/

    VálaszTörlés
  5. Én is mindig ezt mondom, tök mindegy, hogy milyen fedőlakk nélkül, ha egyszer úgyis teszek minden lakkra ;)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!