2012. december 27., csütörtök

Essence-Circus circus nail fashion sticker

Tudom tudom nem làtvànyos az eredmèny sima kormon,de valamièrt nekem igy is tetszik a matrica!

Gel style èrezheto,nagyon gyorsan feltapad a koromre ès olyan nehèz "levakarni"


Szerintem ez igy elèg hàtrànyos,ha esetleg nem jol karjàtok fel,modositani màr nem lehet,a lakkot alatta tuti leszedi ès nem lehet ujra rakni.
Nem tudom tetszik-e vagy sem,az ilyen jellegu matrica,szèpnek szèp de annyira praktikusnak nem talàlom.


Maga a minta tetszik de kèptelen voltam szèpen felrakni.Tobb helyen nem illeszkedik a kormomre vagy alapbol a mèret nem volt jo....A reszelèsrol ne is beszèljunk.
Mindenki dontse el neki tetszik-e vagy sem,kisèrletezgetek vele ....







Szeretitek az ilyen matricàkat??

5 megjegyzés :

  1. még nem volt ilyen gel típusú matricám, csak sima essence studio nails-es és azokat sem tudtam normálisan felhelyezni -legtöbbször a méret nem volt jó- tehát nem tudok erről véleményt mondani, csak a másikról. Azt nem szeretem.. :(

    VálaszTörlés
  2. a minta nekem tetszik irtam is.de valami borzalmas a felhelyezèse.azt nem irtam bele mert elefelejtettem,hogy magas is a matrica...nem tudom mèg teszek egy probàt....hàtha :)

    VálaszTörlés
  3. Ilyen nekem sem volt még, az essence körömfóliáját vettem meg 99 Ft-ért, még barátkozunk.. :D

    VálaszTörlés
  4. Milyen az a folia?irtàl már ròla?

    VálaszTörlés
  5. Nekem 2 ilyen zselés matricám van, szerencsére pont jó volt 1-1 körmömre, nem kellett rajta alakítani, de teljes manikűrt biztos nem tudtam volna velük csinálni átalakítás nélkül

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!