2012. december 23., vasárnap

Essence-Crystalliced lakkok


Ebbol a kollekciobol tavaly 2 lakkot vettem meg.
Ez az Ice eyes baby egy szurkès,csillogos lakk.Igazàbol a kèp nem adja vissza az èlmènyt nagyon szèp felkenve.
Matricàval vagy nyomtatva tuti fel lehetne dobni,de onamàban is hordhato szerintem!!






A màsik szèpsèg:




Barnàs mikrocsillogos lakk.Nekem ez szemèly szerint jobban tetszik mint a màsik:)

Az elmondhato errol a kollekciorol,hogy szerintem a lakkok igen lavovànyak,kicsit intenzibb szineknek jobban orultem volna:)



szurkès vagy barnàs ami bejon nektek?

6 megjegyzés :

  1. Kár, hogy nálunk ezeket nem lehetett megvenni...

    VálaszTörlés
  2. ugye hogy ugye? a matricàk is toke jok :) sot...hogy fokozzam a pigmentek is:)

    VálaszTörlés
  3. A barnás nagyon tetszik, egyetértek Anival.. :(

    VálaszTörlés
  4. A barnás mesés *-*
    Èn láttam őket élőben, de nem fogott meg semmi sem.. :)

    VálaszTörlés
  5. aaannyira szépek ezek a lakkok! :) a matricák nekem is megvannak :)

    VálaszTörlés
  6. matrica bejovos,mondjuk nekem most a water matricàk jobban bejovosek :D
    de szèpek tènyleg csillogos hopelyhek

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!