2012. december 20., csütörtök

Opi-Your web or Mine ès Nothin' mouise 'bout it


Opi mini lakkja a Spider-men kollekcio egyik szèp "pèldànya"

A szine nekem nagyon tetszik,a felkenèshez extra ugyesenk kell lennunk,mert csikozodik.Az ilyen lakkokat annyira nem kedvelem,mondjuk szèp csillogos fedolakkal korrigàlhato:)







Minnie kollekcio nekem nagyon tetszik.
Egyik szèpsège ez a Nothin' mouise 'bout it.
Imàdom nagyon szèp kis csillàmokat tartalmaz a szivecskèk mellett.
Szivecskèket nem egyszeru kihalàszni de nem lehetetlen:)









tetszenek az ilyen kis cuki fedolakkok???:)


5 megjegyzés :

  1. Magában jobban tetszik, a 3. képen csodaszép :]

    VálaszTörlés
  2. utàlom a telet.ez van.nyàri gyerek vagyok ès ilyen tèli huvos brrrr sotèt idoben nem lehet fotozni normàlisan:(.....:)

    VálaszTörlés
  3. magàban nagyon szèp.de a fedolakk...kiprobàlom majd piros lakkon,szerintem nagyon ott van:)

    VálaszTörlés
  4. hu nagyon szép ez is :)
    Èn sem szeretem a csíkozó lakkokat....:(

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!