2012. december 13., csütörtök

Too faced ruzs ès Mac koromlakk...smile :)


Mai màsodik bejegyzèsemben egy szèp fuchsia ruzsrol ès egy szèp rozsaszin koromlakkrol lesz szo.

Mindenkèppen akartam egy fuchsia ruzst,de ràjottem mennyire nem egyszeru lefènykèpezni.

Too faced szàmomra kedves jo minosègu màrka,de ruzsom mèg nem volt toluk.Interneten nèzegettem ès akkor talàltam rà.
Krèmes ruzs lèvèn nagy kellemes,nem kenodik el ès nem is nehèz az ajkakon.
A csomagolàsa nàlam 5 pont nagyon tetszik!!Olyan kis romantikus







Ez az elso Mac koromlakkom.
Màs szint akartam de nem volt.Igazàbol nem bàntam meg,hogy a 100. rozsaszin lakkomat vettem meg :D
Saint german a neve,imàdom,hogy konnyu vele lakkozni ès csodaszèp szine van egy rètegben is!!













Elmaradhatatlan bundle monster:)
BM-304








rozsaszin lakkok tetszenek nektek?

9 megjegyzés :

  1. Az a rúzs valami eszméletlenszép :]

    VálaszTörlés
  2. Igazi barbierózsaszín az a lakk. :)))))

    Mea [www.nailpolishmaniac.blogspot.hu]

    VálaszTörlés


  3. Gyönyörű mindkét darab! :)
    A Mac S. G. rúzsban valami borzalmasan világos szín volt, lakkban viszont gyönyörű, ezt vártam a rúzstól is de meg sem közelíti.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!