2013. január 17., csütörtök

Kiko 401 ès 402 -es lakkok


Kiko swatchokat hoztam ma el nektek.Legutobb ezeket vettem magamnak,oszintèn a brush cleaner èpp elfogyott a Gel àllagu lakklemosot sohasem probàltam mèg:)

Brush cleaner szerintem az egyik legjobb amivel valaha talàlkoztam.Olyan joooo illata van.Imàdom!!!!


Ketto holo lakkot vettem mèg.Az egyik rozsaszines a màsik a kèpeken zold volt,hàt a valosàgban inkàbb kèk.
A piros annyira nem holo-s felkenve a màsik nem okozott csalodàst!



402-es holo





401-es holo









Osszessègèben a kèkes holo nagyon tetszik,fedolakk sem tompitja a szinuket,sima CG base lakkot hasznàltam,ès nagyon szèpen lehetett veluk dolgozni.




tetszenek nektek a holo lakkok?

10 megjegyzés :


  1. Mindkettő csodálatos, választani sem lehetne közülük:)

    VálaszTörlés
  2. A 401-es nekem is megvan Kriszti jóvoltából, nagyon szeretem :]
    Azért persze a másik is gyönyörű, de még mindig a Nfu Oh 61-esre fáj a fogam, már csak meg kell rendelnem :]

    VálaszTörlés
  3. a Nfu-hoz kell specko alaplakk.ugye tudtad?ehhez legalàbb nem kell semmilyen extra base:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép mindkettő és rohadt jó lett az új vízjel a képeken. :) Én ma 3 Catrice lakkot hoztam haza a Nenonaturals kollekcióból és még akciós is volt. :D

    VálaszTörlés
  5. koszi Flory:)
    màr hiànyoltalak...:) remèlem jol vagy?!

    VálaszTörlés
  6. Jól-jól csak kevés időm jut a blogra és még kevesebb a kommentelésekre. Ezert sokszor csak átfutom a posztokat.

    VálaszTörlés
  7. Belegondoltam, hogy nyáron mekkora élményben lesz részed, amikor nézegetheted.. :))

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!