2013. január 18., péntek

Lakktarto


Ures àllapotban ilyen a lakktarto.Elvileg 72 lakk fèr el rà,gyakorlatban nem tudom.
Nagyon tetszett a muanyag megoldàs,annak ellenère,hogy abszolut nem vagyok hive a muanyag dolgoknak,àtlàtszo ès ezàltal àtlàthato az egèsz.
Amikor felraktuk a falra kis helyet foglal csak el.Mèretugyileg kb fèl mèter magas ès 45 cm szèles.

Szèpen elkezdtem belerakni a lakkokat.Akkor vettem èszre...hoppàà a CG nem fèr bele,jè e nfu oh sem :)
Kicsit elkenodtem rajta,ugyais ezekbol elèg sok lakkom van,szerettem volna egy helyen tudni oket,egymàs mellett szèp sorban.

Gondolom a muanyag kialakitàs ennyibol rossz,hogy nem fèrnek bele a nagyobb mèretu lakkok.

A vègeredmèny






Osszessègèben felszabadul 72 lakk helyem a fiokban:)
Ilyet tobbet nem fogok venni az biztos,nem bizok a muanyag kialakitàsban.Annak jo,aki nem èrzi "kotelezonek" belerakni a CG lakkokat vagy a Nfu-oh lakkokat szereti a fiokban pihentetni.Sok essence ès catrice lakkja van,vagy kisebb mèretuek!


Kotetkezo ilyen lesz amit szeretnèk:



melyik tarto tetszik jobban nektek?

20 megjegyzés :


  1. Nagyon-nagyon irigy vagyok!
    Istenien néz ki :)
    A méretre figyelni kell, ez milyen széles? Én 4 és 5 cm széleset találtam.

    VálaszTörlés
  2. nem tudom :) ezek a muanyag kialakitàsuak szerintem nagyon pontatlanok.az orly belefèr simàn a cg nem.nagyon èrdekes.

    VálaszTörlés
  3. Ó, az a kovácsolt vas jellegű NAGYON tetszik. Ha találsz valahol elérhető áron, kérlek, mindenképpen írj róla :-)

    VálaszTörlés
  4. Mindkettő tetszik, de bakker, ha végre a kezembe kerül az a rohadt lakk, én nem a fiókba és nem is a polcon fogom tárolni, azzal fogok aludni :DDDD (na, de most komolyan!)

    VálaszTörlés
  5. Hmmm.. A kovácsoltvas tetszik nagyon. :))
    Engem is érdekelne, ha találsz hozzá linket. :,))

    VálaszTörlés
  6. Annyira szépek ezek az állványok.. :))) Én amikor még blogírás előtt, kb 5-10 körömlakkal a kezemben nézegettem ilyen fotót, emlékszem ez járt a fejemben: "Hogy lehet valakinek több, mint 50 lakkja?" És most, x hónappal később, 64 db-bal rendelkezem. :DDDD

    VálaszTörlés
  7. kb. èn is igy voltam :D
    volt 2 db lakkom:D
    szerintem màr 100 felett vagyok :D:D

    VálaszTörlés
  8. A kovácsolt vas jellegű nekem is nagyon tetszene!
    Ha olyat találsz valahol, mindenképp adj róla hírt :-)

    VálaszTörlés
  9. Az Nfu, bár már eléggé el vagyok kámpicsorodva, hogy sehonnan nem lehet beszerezni emberi szállítási árral..

    VálaszTörlés
  10. ha rendelek szivesen megveszem neked.elpostazom otthonrol sima posta aron:-) tervezem h rendelek meg nfu lakkokat

    VálaszTörlés
  11. Hú, azt nagyon nagyon megköszönném! :]

    VálaszTörlés
  12. Nekem is írd meg, hogy honnan szoktál rendelni, illetve lehet, hogy én is betársulnék :-)

    VálaszTörlés
  13. Ahha, gyönyörűek a lakkjaik :-)

    VálaszTörlés
  14. Nekem egyértelműen a fém tetszik jobban, de természetesen a műanyagot is elfogadnám, ha utánamvágnák... :D

    VálaszTörlés
  15. Szió
    Szuper a tartó ;-)
    Elárulod,hol lehet kapni?
    Köszönöm!
    Évi :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!