2013. január 17., csütörtök

MACmondom....


...oszintèn,màr règota szerettem volna irni a MAC termèkekrol.
Szerintem ez az egyik legjobb màrka,a ecsetek fenomenàlisak,mèg akkor is arany àrban adjàk oket.
Nem sok termèkem van,de ennyi boven elèg a tokèletes smink elkèszitèsèhez.

Eloszor a palettàrol irnèk.
Muanyag paletta konnyen nyithato ès zàrhato 18 szemhèjpudert lehet belerakni,tokèletesen megfelel az igènyeimnek.
Tavaly vettem pàr szemhèjpudert amiket sajàt kezuleg "kioperàltam" maj beleraktam ebbe a kis muanyag csodàba.
Sajnos igy a neveket nem ismerem màr,nem emlèkszem ràjuk,mivel a hàtuljàn nincs feltuntetve :)




Legutobbi vàsàrlàsom alkalmàval egy alapozora tettem szert.Amikor hazaèrkeztem vettem èszre: jèè ehhez nincs adagolo pumpa. Kicsit csalodott voltam,hisz' elvàrtam volna egy ilyen cègtol,hogy legalàbb az adagolo pumpàt ne kelljen kulon megvennem hozzà.

A szine pont passzol a boromhoz,segitsèget kèrtem a szin kivàlasztàsàhoz.Nagyon kellemes illata van,nem neheziti el a bort ès nem tomiti el a porusokat.



A kovetkezo kèt csodàs termèket mindenkinek ajànlom aki szereti mèg tartosabbà tenni a sminkjèt.
Az egyik egy àtlàtszo fixàlo por,a màsik is egy fixàlo de folyèkony vàltozatban.Ez a fajta a nedves szemhèjpuder felvitelèt is nagyban megkonnyiti egyben fixàlja is.

A por egyetlen egy icipici hàtrànya,hogy ami kijott a lyukakon keresztul sajnos nem lehet visszavaràzsolni.





Back to Mac keretein belul visszvittem 5 dobozt (ezek a szemhèjpuderek tartoi voltak ) helyettuk vàlaszthattam egy ruzst.
Legjobban a Naked paris tetszett.Imàdom a szinèt nagyon termèszetes,jol fed,ès extràn tartos!!







Ket kulonàllo ecsetem van,ami nem kollekcio rèsze.Az egyik a 317-es ami satirozo ecset.Egyik legjobb amit valaha hasznàltam.Tokèletes ès preciz egy szàl sem hullott ki belole,tisztitàsa is egyszeru,mivel nem ul bele a szin az ecsetbe,amit esetleg utàna nem lehetne kimosni!







Osszecsukhato kis ruzsecset a 316-os.Tàskàban simàn elfèr,nagyon praktikus.



Tavalyelotti kollekcio rèsze volt ez az ecsetkèszlet,a csomagolàs engem nagyon megfogott.
Kis muanyag szutyobe lehet rakni az ecseteket,kis mèretuek de olyan jok.Ha jol emlkèszem 3 fèle ecsetkèszlet volt,nekem ez jott be a legjobban!!
A foszerep a csillogàsè volt,minden egyet vège csillogos,olyan mintha kis kistàlyok lennènek benne.Sot mèg a muanyag szutyo behuzoja is ilyen csillogos.






Puderecset 167SE


239SE szemhèjpuder "felvivo" ecset






Pirosito ecset 168SE




212SE satirozo ecset



212SE szemhèjtus ecset





Van Mac termèketek?
kiprobàlàtok valamit szivesen?




3 megjegyzés :

  1. Nekem nincs még :(
    Egy rúzst nagyon szívesen kipróbálnék tőlük, na meg az ecseteket, na jó, bármit.. :D

    VálaszTörlés
  2. ha sokat sminkelsz èrdemes az ecsetekre kolteni.szerintem minden pènzt megèrnek!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!