2013. január 22., kedd

Nfu-Oh-61


Nfu-oh 61-es egy kotelezo holo darab.Akinek nincs vegye meg akinek nincs bàntahja:)
Acqua base kotelezoen kell hozzà,de ha màr megvesszuk egy darabig elèg lesz.15ml lakk nàlam az èletben nem fog elfogyni:)
Màs holo lakkoknàl is alkalmazhato mint base.A maximumot kihozza a lakkokbol.
Specko fedolakkal mèg tutibb a lakk.Sajnos vakus kèpeket tudtam kèsziteni,de valljuk be a kèpek magukèrt beszèlnek.












Kedvenc bloggereim is kèszitettek holo-s bejegyzèseket:





nektek hogy tetszik ez a csodaszèp holo?


11 megjegyzés :

  1. Egyik kedvenc (ha nem a legkedvesebb)lakkom, imádom!!!

    VálaszTörlés
  2. Tudod a véleményem, meg a sztori eddigi részét, az életben nem adnék ennyit más lakkra, de így, hogy szülinapi ajándék meg én is beleadtam, azért jobb érzés volt, mint "csak úgy" megvenni :D
    A fedőlakkra most nem futotta, de majd idővel.. :D

    VálaszTörlés
  3. Tudod a véleményem, meg a sztori eddigi részét, az életben nem adnék ennyit más lakkra, de így, hogy szülinapi ajándék meg én is beleadtam, azért jobb érzés volt, mint "csak úgy" megvenni :D
    A fedőlakkra most nem futotta, de majd idővel.. :D

    VálaszTörlés
  4. ohhh pedig ez minden pènzt megèr:):)

    VálaszTörlés

  5. Oh, imádom és azt is, hogy nekem is megvan :D
    A legszebb világos ezüst holo lakk, én jobban szeretem mint a Layla 01-t :)

    VálaszTörlés

  6. A LEGSZEBB világos ezüst holo lakk!
    Gyönyörű a szép hosszú, ápolt körmeiden :)
    Imádom és azt is, hogy megvettem :D
    A fedőlakk még nekem sincs meg, de már úton van :D

    VálaszTörlés
  7. Ez gyönyörűűű!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  8. Olyan régóta vágyom már rá *.* De nem hiszem, hogy valaha is birtokolhatom :(((

    VálaszTörlés
  9. hát ez valami csodálatos!!! Én is akarok, csak annyira sokallom érte a postát :) Jó a lakk sem olcsó, de a posta.... :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!