2013. január 31., csütörtök

Nicole by Opi-Selena Gomez -Pretty in plum ès Heavenly angel


A Nicole by Opi a kedvenc màrkàmmà notte ki magàt.Szuper tartos a szinek gyonyoruek!
Ebbol a kollekciobol ami Selena Gomez fèmjelzèsèvel kertulek a polcokra,semmi sem tetszett :)
Aztàn amikor bongèszve ràakadtam pàr szinre ebayen azt mondtam o ebbol pàr szin nekem is kène:)
Az nem volt amit valojàban szerettem volna,de beèrem ezekkel is ès akkor vettem meg ezt a 2 csodàt!




Pretty in plum egy igazàn jol fedo lilàs,pirosas fuchsia lakk,nagyon szèp ès èn nagyon nem tudok szèpen lakkozni vele.:)
Annyira szèp,hogy kèptelen voltam szèpen felkenni...

Heavenly angel meseszèp fedolakk,biztos fekete komboval a kedvencemmè novi majd ki magàt!
Ilyen fedolakkom mèg sohasem volt,de nagyon tetszik!!!Olyan mint valami szines hopehely.




Pretty plum simàn...




....es Heavenly angel-el pàrositva








fedolakkal vagy anèlkul?

9 megjegyzés :

  1. Tök érdekes ez a fedőlakk, a szín meg nagyon "Ágis" :D

    VálaszTörlés
  2. hmm.. fedő nélkül valahogy jobban tetszik. külön-külön nagyon szépek. :) együtt is tetszenek, de ezt a fedőt meglesném más alapon is :)

    VálaszTörlés
  3. A Pretty plum magában is gyönyörű, de érdekes ez a fedőlakk is :]

    VálaszTörlés
  4. Totálisa fedőlakkal. Vagyis a fedőlakk bármivel. :) Ha jól emlékszem az Essence-nek is lesz vmi hasonlója, kíváncsi leszek.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jók együtt! =) Bár magában is csodás az a fuxia...

    VálaszTörlés
  6. Jók ezek az üvegcsék, nekem magában jobban tetszik, a fedőlakkot inkább egy másik színen nézném meg, halványkéken talán. :)

    VálaszTörlés
  7. Pretty plumnak gyönyörű színe van.:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!