2013. január 10., csütörtök

Rimmel-Metal Rush -Gold save the queen and Benefit-Satin snap

Olyan sok jot hallottam a Rimmel lakkokrol,muszàj volt vennem.Mivel itt javàban van leàrazàs az egèsz pakk ruzs ès a lakkok 5 euroba fàjtak nekem.
Metal rush Gold save the queen nevet kapta,talàlo ès nagyon szèp metàlos,arany-oarany szinu.
Egy rètegben is tokèltesen fed,gyorsan szàrad ès nagyon de nagyon jo kis ecsete van!!!








Kèk lakkot muszàj volt bevetnem nyomdàzàsra.Nem lett a legjobb gondolom a metàlos lakk miatt!!!







Rock royalty nevet kapta a szèpsèg.Mikrocsillàmos kèk lakk.Nagyon utos!


Benefint termèkem egy sincs.Nem tudom igazàbol mièrt nem vettem mèg,valamièrt mindig kikerult a làtokorombol!
Satin snap nevet kapta.Nagyon tetszik a szine felkenve mintha termèszetes szint kapott volna az ajkam.Szeretem az ilyen ruzsokat,nincs utoize kellemes nem èrzem,hogy fel lenne kenve.









melyik tetszik nektek innen?

4 megjegyzés :

  1. A Metal Rush love, a kéket is megnézném majd simán felkenve :)

    VálaszTörlés
  2. Magában jobban tetszik a lakk, nyomda nélkül, de alapból mindkettő nagyon tetszik, hát még a rúzs... :]

    VálaszTörlés

  3. Nekem is jobban tetszik magába a lakk, a rúzs is tetszik, ősszel én is vettem két hasonló színt pedig régebben nem kedveltem a hasonlókat :)

    VálaszTörlés
  4. A kék lakk érdekel, hogy magában milyen is... :))

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!