2013. február 1., péntek

A-England-Saint George


Az A-england lakkok nekem ujak voltak mindaddig amig Erzsi baràtnom fel nem hivta rà a figyelmemet.
Szulinapi akcio alkalmàbol èn is rendeltem toluk,igaz 3 csodaszèp lakkot,de ugy èrzem ezekkel minden vàgyamat egyenlore kieltem nàluk.


Az elso lakk amirol irnèk a Saint George nevet kapta.Mèlyzold csodaszèp holo lakkrol irok!
Nfu oh aqua base-val probàltam ki,egy rètegben is tokèletes volt,de felkentem egy màsodik rèteget a biztonsàg kedvèèrt :)
Szupergyorsan megszàradt!!!











szeretitek a holo lakkokat?
ez a zold mennyire tetszik nektek?




21 megjegyzés :

  1. Még nincs egy holo lakkom se, de ami késik az jön. :D

    VálaszTörlés
  2. ha akarsz holo-t ne ez legyen az elso.
    inkàbb color club!!na most ez negativ reklàm itt :D

    VálaszTörlés

  3. Bejövős, főleg, h nekem is megvan :)
    Még nem volt időm kipróbálni de azt hiszem, ma ezt fogom felkenni :)

    VálaszTörlés
  4. Ez valami fantaszikus! Pedig nem is nagyon szeretem a zöldet. De ez az árnyalat... Mesés.

    VálaszTörlés
  5. Hűha, a második és negyedik képen nagyon brutál!!!

    VálaszTörlés
  6. Imádom :$ Régóta kiszemeltem magamnak egy ilyen kis szépséget :)

    VálaszTörlés
  7. a 2. kép mindent visz ♥ nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép ez a lakk! Nincs holo lakkom, de tetszenek :)

    VálaszTörlés
  9. Én is többek között ezzel a színnel szemezek, a másik kedvencem a Tristam. Gyönyörűek.

    VálaszTörlés
  10. elirtam.ez a lakk a saint george majd javitanom kell.

    VálaszTörlés
  11. Nekem sincs még holo lakkom, de ő gyönyörű! Nem tudom a zöldekkel úgy vagyok, hogy szeretném nagyon ha találnék egy oylan zöld körömlakkot ami tetszik magamon, de eddig egy sem tetszett még. Viszont őt el tudom képzelni magamon! :)

    VálaszTörlés
  12. Ez a poszt vajon hogy maradt nekem ki? Egyáltalán nem vagyok zöld imádó, de ez olyan hűdekülönleges szín. Tudom, hogy hülyeség, mert mi értelme van a holonak akkor, de van mattító lakkod? Megnézném ezt a lakkot, hogy miként viselkedik rajta egy olyan fedőlakk:)

    VálaszTörlés
  13. Bocsi, elment az előző kommentem a mattítós változattal kapcsolatban? Nem voltam bejelentkezve és nem úgy történtek a dolgok, ahogy szoktak:)

    VálaszTörlés
  14. Persze atjott de moderalom a kommenteket.
    Van matt fedolakkom.nem tudom milyen lesz holon,de kiprobalom :-D

    VálaszTörlés
  15. igen, tudom, hogy moderálod, csak azt nem írta most ki, azért kérdeztem rá:) Köszi, kíváncsian várom az eredményt!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!