2013. február 26., kedd

Alap és fedőlakkok-amiket én használok


Általában a bejegyzésekben nem szoktam a base illetve a fedölakkokról irni,most irnék azokról,amiket elöszeretettel használok.
Nálam a lakkozás elképzelhetetlen base és fedölakk nélkül,szeretek mindig mást kipróbálni,de vannak bevált lakkok.


Összetételekbe nem akarok belemenni,hisz nem nagyon olvastam utána a lakkoknak,a másik,hogy eddig- lekopogom- nem volt gondom lakkokal.Szerencsére eddig nem volt allergiás reakció a börömön :)





3 essence base lakkot használok.
Nail art base coat az egyik elsö volt amit megvettem,és nagy kedvencem.Átlátszó,hamar megszárad.
Nail art steel off- a hires lehuzható alaplakk,ami tökéletes  a csillogos lakkok alá.10 perc alatt átlátszóvá szárad,kicsit sürü felvitelkor,olyan mint egy gumi.

24 /7 base Ő sajnos nagyon hamar beszáradt nálam.Matt base lakk,ami tökre jó olyan lakkoknál,amik mondjuk felvitelkor átlátszóak.



China Glaze a jelenlegi best kategória nálam.14ml-es csoda.
Base lakk nagyon jó,imádom gyorsan megszárad,és jó illatú.
Fast forward top coat ezzel ellentétben nagyon büdös fedölakk,de olyan jó.Nagyon hamar megszárad,és nagyon jól megvédi a lakkot.5 nap-ig birja,fényes,szinét nem veszti el az 5 nap alatt.Nálam tovább nem birta ez a fedölakk,mert 5. nap után leszedtem :D
Ezeknek sima régi szabású ecseteik vannak.





Crystal nails egy egészen jó kis fedölakk,mondjuk sajnos a fekete lakkokat mattitja :(
Ezt leszámitva nagyon gyorsan megszárad,árban sem vészes.




Nfu-oh 
Aqua base lakkom,tökéletes a holo lakkok alá,vagyis inkább kötelezö darab.
Állaga kicsit vizes :D,nem átlátszó,és hamar megszárad
A and A fedölakkot teljesen véletlenül vettem meg,nekem ez a fajta kicsit ragacsos,és nem nagyon folyékony.Gondolom azért mert eljárt felette az idö.Ebböl veszek újat mindenképpen.
Felkenve olyan mintha egy jó kemény réteget képezne a körmön,elég sokáig birja felkenve.
Mint irtam az a baja,hogy az enyém kicsit sürü.






Opi fedölakkok 15ml kiszerelésüek,nekem ezek közül mind bevált.
Rapid dry top coat miniben van meg-egy pár lakkohoz volt ajándék,tökéletesen fed,tényleg gyorsan szárad,és szuper tartós.Öt megveszem nagy méretben is'
Natural base is szuperül müködik,gyorsan szárad,és az sem zavaró,hogy ezeknek széles az ecsetük.
Top coat a DS szeriából van,nem tudom mennyire lehet más mint a nem DS szeriás fedölakk.
Gyorsan és csikmentesen szárad,vedöréteget képez a körmön egy pillanat alatt.Az biztos,hogy nagyon szépen és egyenletesen szárad.




Seche vite sem hiányozhat a készletemböl.
 Mágikus hatással biró,világ legjobb fedölakkja cimet elnyerö top coat nálam az elsö helyen végzett.
14ml-es csoda de tényleg csoda szupergyorsan szárad,és egy nagyon jó kemény felületet képez a körmökön.Nem lehet érezni,hogy a körmön lenne-olvastam pár helyen sokan erröl panaszkodtak- ez a lakk nagyon sokáig birja,kopás nélkül is,egy cseppet sem veszit a fényéből
Nagy favorit,róla ódákat tudnék zengni,ennyire jó fedölakkom sohasem volt még.





kedvenc alap és fedőlakkotok?

17 megjegyzés :

  1. .koszi az infokat. szoval akkor szerinted a Seche Vite a legjobb?

    VálaszTörlés
  2. A 24/7 alaplakkot imádom, nekem nem sűrűsödött be, csak már nagyon fogyóban van :(Fedőlakkból meg eddig a btgn a nyerő nekem :]

    VálaszTörlés
  3. Nekem is van lehúzható alaplakkom, nagyon jól jön a csillámos lakkoknál. Egyébként egy BTGN, Miss Sporty vagy Moyra alaplakkot kenek fel, fedőlakk is Moyra, ma vettem egy Kallos lakkot, remélem jó lesz :)
    Mennyibe kerül Seche Vite? Hol szerezted be? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 5euro volt.valentin napi akcio kereteben vettem.egy angol webshopon

      Törlés

  4. A CG-t nem próbáltam, de a Seche Vite egy állat, imádom én is :)

    VálaszTörlés
  5. Hm... ez nagyon jól jött, mert kihaltak a fedőlakkjaim, alaplakknak meg körömerősítőt használok, de szívesen lecserélném. Ez a Seche nagyon felkeltette az érdeklődésemet, köszi:)

    VálaszTörlés
  6. Jó kis poszt! Én mondjuk NYC fedőlakkot használok, és lovely körömerősítőt alapnak.

    VálaszTörlés
  7. Épp alaplakkot próbálok beszerezni. Elvileg a hétvégén jön otthonról az új Essence base coat. De kell egy másikat is vennem, mert rétegekben válik le a körmöm éppen, pedig naponta iszom kalciumot és vitamint is sokat viszek be most a szervezetembe a diéta miatt. Fehérjét is fogyasztok rendesen, mégis kritikán aluli a kezem. :S A seche vite pedig kívánságlistás.

    VálaszTörlés
  8. Seche vite hol szerezhető be? köszi az infókat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Irtam bejegyzest h honnan rendelek alt.
      Ott az oldalak kozul szinte mindegyiken megrendelheto! :-)

      Törlés
  9. Én alapnak a Rimmel London 5 in 1 ápoló lakkját használo, fedőnek pedig felváltva az Essence BTGN-t és a Fruity illatos fedőlakkot. :)

    VálaszTörlés
  10. Essence-ről sajnos pont lecsúsztam, mindig elfogy mikor kajtatok utána.
    Én a NYC átlátszó lakkját használom, szeretem mert nagyon fényes.

    VálaszTörlés
  11. Én az OPI fedőlakkján gondolkozom.. Szerinted megéri az árát? Hány napig tartja magát biztosan?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze megeri az arat.nalam 5napig birja.es ebbe beleszamitottam a hazimunkat is:-P

      Törlés
    2. Köszönöm szépen :) Már napok óta ezen filózok...

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!