2013. február 21., csütörtök

Catrice-Neo geisha swatch


Neo geisha kollekció számomra izgalmas kis kollekció,a neve is tökre inspiráló volt,a képek alapján nálam telitalálat.
Szeretem az ilyen jól megtervezett kollekciókat,szép szinek,aranyos és ötletes csomagolás.

Amikor megláttam örültem a lakkoknak :D, 5 szinből csak 3-at vettem meg.
Amit magammal hoztam még,a lip brush volt,igaz szükségem nem volt rá,mert böven sok ecsetem van,de tetszett,ahogy megcsinálták.Aranyos ,kicsi és szerintem simán elfér kistáskában is.

3 lakk amit választottam,egy lila,egy rózsaszin és egy zöld.
Képekröl csak a lila és a zöld tetszett,elöben a rozsaszin is.




Az ecset kis müanyag tokba van zárva,elhuzható tetejü,ezt annyira nem tartom praktikusnak,nem vagyok müanyag párti,kicsit hidegnemk tartom és abszolut nem környezetbarát.






Müanyag az ecset is ,kis müanyag szállal körbetekerve,igazán kényelmes a fogása is.Elsö benyomásom pozitiv,az ecset nagyon aranyos,tényleg kis kedvencem lesz.

Lakkok közül ezeket vettem meg:






Az limited edt kupakok nekem mindig jobban tetszenek,föleg amikor ilyen jól megtervezettek.



CO2-Picked cherry blossom egy meseszép rozsaszin-nem mintha nem lenne elég rózsaszin lakkom :),mikrocsillámokkal amiket most fényképezéskor nem tudtam kihozni belöle.






Sechet vite is a héten jött,erröl majd egy külön bejegyzésben irnék:)





CO4-Dance in gion lila lakk,mikroglitteres!






CO5 Planet Tokyo zöld lakk alapdarab nálam,ezt ha le kéne irnom,nekem a füzöld jutna az eszembe :)






Ecsetük lapos és széles,nekem tökéletesen bejönnek,gyorsan száradó lakkok,könnyü velük dolgozni.
2 réteg kell a tökéletes fedéshez!
Imádom ezt a kollekciót!!!!!




nektek mi tetszik innen?

16 megjegyzés :

  1. De szépek a lakkok, az ecsetet meg annyira megnézném élőben is :(

    VálaszTörlés
  2. Jópofa ez az ecset, a lila lakk pedig nagyon bejövős :)

    VálaszTörlés

  3. Körömlakkoknak szép színe van, de a Catricével az volt a bajom, h iszonyú lassan száradtak, örülök, h ezek már nem, igaz van segítség a Seche Vite csodákat művel a száradást illetően :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fedolakkot csak egy lakkon probàltam ki :D
      de tènyleg gyorsan szàradnak ezek a lakkok:)

      Törlés
  4. A zöld és a lila nagyon jó :) Ezeket Magyarországon is lehet kapni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hm nem tudom.most olvasom fb-n a Catrice oldalàt,nem irtak rola!!lehet nem lesz otthon.

      Törlés
  5. Nekem a lakkok nagyon tetszenek! KELLLLL! :))

    VálaszTörlés
  6. Nekem a zöld tetszik a legjobban *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek kulon orulok.alt.pont a zold nem tetszik senkinek:-)

      Törlés
  7. Mindegyik lakk nagyon gyönyörű*.*

    VálaszTörlés
  8. A zöld lakk tetszik a legeslegjobban! Ès az ecset! :))

    VálaszTörlés
  9. A rózsaszín abszolút szerelem!

    VálaszTörlés
  10. Hi, ez az ecset nagyon jópofa:) Bár nincsen viszonyításai alapom, mert olyan igazi profi ecseteim nincsenek, de pl. az Essence ecseteket is nagyon szeretem, jól bírják a gyűrődést:) Ennek meg nagyon tetszik a dizájnja:) A lakkokból meg a pink tetszik a legjobban:) Nagyon jó ez a kiadás, tényleg jól össze van rakva, jók a színek, jó a dizájn:)

    VálaszTörlés
  11. Nekem is.megbolondulok a rozsaszin lakkoktol.ma is jott 2masik:-D

    VálaszTörlés
  12. Valami baj lehet velem, de egyet sem vettem közülük. A lip&cheek creamekre fájt a fogam, de azokból már sehol sem találtam. :S

    VálaszTörlés
  13. óó ez a szép pink és lila, két kedvenc színem, és az is lenne :) húúú :)) gyönyörűű!! A zöld nem tetszik.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!