2013. február 7., csütörtök

Catrice -Siberian call swatch




Ma ez a harmadik bejegyzès :)

Catrice-Siberian call szàmomra egy olyan kollekcio volt,hogy okè megjelent koszi szèpen.

Aztàn hètfon volt alkalmam kozelebbrol is làtni mint a lakkokat mint a kollekcio tobbi rèszèt,a lakkok kozul ketto fogott meg,szèpek de elmondhatom,sajàt kollekciomban van hasonlo.

Ket lakkot vettem,nàlam a fekete orok darab.
A màsik lakk....nem tudom azt hiszem fedolakknak elmegy nèhanap,annyira nem tetszik simàn koromre kenve,hogy jobban tettem volna ha meg sem veszem.

A fekete lakk,mikorcsillàmos nagyon szèp.The calm call nevet kapta,tokre jo ez a fantàzianèv :)




2 rètegben tokèletes,egy rètegben sem rossz!Igy jobban kihozta a feketèben rejlo szèpsèget!!




CO4-Rest in the forest-tol tobbet vàrtam volna.
Nem tudom,fedolakkènt mukodik-e?!Igy magàban nem tetszik,annak ellenère,hogy tetszenek a csillogos lakkok.Lilàs fènye van,napfènyben szikràzo!De az àtlàtszosàga miatt èn hanyagolnàm....







melyikre szavaztok?fekete vagy a lilàs csillàmos?






15 megjegyzés :

  1. A fekete tényleg nagyon szép! A másik szerintem nude lakkokon kitűnően működne, én minden körmömre kennék más-más nude lakkot, és megnézném melyiken mutat szépen! :)

    VálaszTörlés
  2. nem szeretem a nude lakkokat :(
    valami barnàn kiprobàlom,vagy full feketèn :) mèg gondolkoznom kell :)

    VálaszTörlés
  3. A fekete nagyon szép. =) A másik tényleg inkább fedőlakknak lenne jobb. Feketén szerintem szuperül mutatna.

    VálaszTörlés
  4. Mutasd meg full feketén majd!!!!! :-))))

    VálaszTörlés
  5. Akkor én leszek a másik oldal: Rest in the forest, azaz a lilás csillámos nude! :)

    VálaszTörlés
  6. A fekete nagyon tetszik :) Én esetleg megnézném a másikat a fekete tetején hogy mutat :)

    VálaszTörlés
  7. a feketét megnézném úgy, hogy egy hasonló nyomdázást csinálsz rá, mint ami az üvegen van. Király lenne ;)

    VálaszTörlés
  8. Ide velük! nah jó, nem, de nekem nagyon tetszik mindkettő:)

    VálaszTörlés
  9. Őszintén szólva én se fostam össze magam üvegen keresztül, felkenve egész más:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!