2013. február 16., szombat

China Glaze-Avant garden swatch


Avant garden volt az elsö olyan China glaze kollekció amire azt mondom szivesen megvennem az összes szint belölük.
Ez a kollekció nagyon friss,tavasz szinei köszönnek vissza ránk,kicsit pasztell változatban.
Sajnos egyik szinböl nem jót küldtek-a béna én voltam mert elnéztem amikor rendeltem,de sebaj a szin nagyon tetszik :)


3 szint vettem meg,egy kéket-elvileg a lilát akartam ami a felsö képröl a 4. lakk,egy pinket és egy szép kis sötétebb pink..




Fade into hue krémes kék,nagyon szép szine van.Kicsit koszos kéknek irnám le,nem az a tiszta friss tengerkék,kicsit sötétebb tonus amit nagyon kedvelek.Ezt a lakkot nem fogom megunni,már elképzeltem,hogy lelkesen nyomtatok rá...





Life is rosy sötétebb pink lakk,igazából nekem a hús jut róla az eszembe :D
Nagyon krémes,szerintem ez is megunhatalan darab,de nem vagyunk egyformák,lehet valakinek ez a szin nem is tetszik.
Az biztos,hogy nem átlagos pink,annál sokkal sötétebb.














Pink-ie promise egy annyira de annyira szép pink lakk,hogy egész nap ezt nézegetném.Ez a lakk külön bejegyzést kap majd amikor fotozáskor nem bújik el a napocska,igy megcsodálhatjátok mennyire szép a benne lévö lilás árnyalattal.













van pasztell lakkotok?

16 megjegyzés :

  1. Az a kék annyira gyönyörű, hogy majdnem szívinfarktust kaptam! :O :-)

    VálaszTörlés
  2. Hú, a Life is rosy a fedővel nagyon nagyon jóóóó!:)
    Nekem ezek a lakkok közül 3 nagyon nagyon nagyon tetszik, a nevüket sajnos nem látom, de a 4., a 7. és a 9. De ezek valami mesések!!!:) A 4-eshez hasonlóm van, de a másik 2...
    Van egy pár pasztell lakkom amúgy, 1 lila, 1 citromsárga, 1 kék, meg 2 pisztáciazöld . Ebből a sárga, a kék meg az egyik zöld az Essence Ready for Boarding:D Inkább az élénkebb színek szokták felkelteni az érdeklődésemet, vagy az olyanok, amik csillognak, fényesebbek kicsit:)

    VálaszTörlés
  3. @Gumikacsa20
    gondoltam,hogy neked tetszeni fog a kèk :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Á, nem tehetek róla! Visszajöttem gyönyörködni benne! És hogy neked milyen szép formájú a körmöd! :))

      Törlés
  4. UHH, az uccso kettő nagyon szép, gyönyörűek. :)
    http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/

    VálaszTörlés

  5. Basszus! Ezt a bejegyzést nem kellett volna megnéznem :(

    Mondtad-mondtand, hogy gyönyörűek, de nem gondoltam, h ennyire, máskülönben mindig jó színeket választasz :)
    Még épp időben láttam, keddtől LAK-STOP! Addig viszont megrendelhetem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. amugy a lilàt akartam megvenni de aludtak ès nem cserèltèk ki.a kèk is nagyon szèp de hààààt fàj a fogam a lilàra :D

      Törlés
  6. nagyon szép!!! áá kell olyan rózsaszínes :)

    VálaszTörlés
  7. Nincs pasztell lakkom, jobban szeretem az élénkebb színeket, de időnként majdnem elcsábulok egy-egy darab mellet. :D A kék és a halvány rózsaszín nagyon tetszik. A kollekcióból a második és az utolsó előtti felkeltette az érdeklődésemet, szívesen megnézném őket élőben is. :)

    VálaszTörlés
  8. A 2. tetszik legjobban :) A fedőlakkal is szuper! :)

    VálaszTörlés
  9. Jaj az a babakék!!!!!!!! aaaaahhhh...:)

    VálaszTörlés
  10. az utolsó a kedvenc *-* nagyon szépek a lakkok! :)

    VálaszTörlés
  11. Alapból nekem ezek túl pasztell színek, viszont azzal a csillámmal nagyon bejön a mani:)!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!