2013. február 5., kedd

Essence-Snow Jam swatch

Ma az Essence-Snow jam TE-bol 3 csodaszèp lakkokbol lesz swatch.
Ebbol 2-t ajandèkba kaptam a maradèk egy db-t èn vettem :)

Az elso egy csillàmos szuper kèk lakk Goofy-blu nevet kapta.
Nem vagok kèk lakk pàrti de ez a szin nagyon tetszik nekem. mikrocsillàmok feldobjàk a kèk szint,ude ègkèk,szerintem nyàri szin!
2 rètegben hasznàltam









02 Lilac is my style tuti,hogy az egyik kedvenc lakkom lesz idèn.Annyira szèp lila szine van!!Ezek a mikrocsillàmok nagyot dobank a lakk hangulatàn!
2 rètegben hasznàltam!!










 A harmadik szin ismèt egy kèk,vagyis inkàbb kèkeszold.
03 Life is a freeride nagyon hasonlit egy szèp kèk lakkra amit kis csipet zold szinnel bekevertunk.Van hasonlo szinu lakkok,mèg nem kerult ki bejegyzèsbe,szoval erre majd kèsobb visszatèrunk!
2 rètegben tokèletesen fed,ez a szin  is nagyon tetszik nekem.











Kedvenc szinetek innen?

20 megjegyzés :

  1. Megbolondulok azokért a kékekért! Egyébként is imádom a kéket és ezek a lakkok valami gyönyörűségek! :-)

    VálaszTörlés
  2. Szépek a színek, főleg a második tetszik :-)

    VálaszTörlés
  3. Mind gyönyörű! Ha nagyon muszáj egyet mondani, akkor a lila a kedvenc :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép mind a három! A pinkes és az utolsó türkiz tetszik nagyon. =)

    VálaszTörlés
  5. Megint rá vagyok kattanva mostanában a kékre, mindkettő nagyon jó, főleg a mikrocsillámokkal. :)

    VálaszTörlés
  6. A lila és a kékeszöld :-)
    És ismét nagyon sajnálom, hogy nálunk nem lesz kapható :-S

    VálaszTörlés
  7. szerintem is kàr.a fehèren-negyedik lakk-mindegyik szèp!

    VálaszTörlés
  8. Eddig is tetszettek, de így felkenve... Uhh, elsőre mondom a kék a kedvenc, aztán a lila, aztán a türkiz, de nem, nem tudok választani, melyik szebb :D

    VálaszTörlés
  9. Mindegyik lakk csudaklassz O.O kell nekem is *-*

    VálaszTörlés
  10. a kék vmi csodaszép!^^Alig várom hogy nálunk is legyen!

    VálaszTörlés
  11. a lila a kedvenc *-*
    nagyon szupi kis színek! :)

    VálaszTörlés
  12. A Goofy Blu-t még én is felkenném, tényleg szép... olyan szolid kék:D A lila meg hát lila, az jöhet bármilyen mennyiségben, de tényleg elég váóóóó szín. Szép és kész:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!