2013. február 8., péntek

Legeslegszebb pink lakk


Az elso Essie lakkomat avattam fel,biztos nem az utolso lesz.
3 euro-t kostàlo lakkot pàr napja vettem meg,akcioban volt ès nagyon megèri az àràt.
Cascade cool 2012-es Bikini so teendy kollekcio egyik szèp pèldànya,valljuk be oszintèn idèn kb. ez a tizedik pink lakkom :D
Valamièrt mostanàban pink lakkokat vadàszok....oszintèn,ebbol 2 sem lenne nekem elèg.Annyira szèp szine van :)
Nem tudom leirni mihez hasonlo pink,kicsit vilàgos,de mègsem,egyszeruen o a tokèletes pink!












van essie lakkotok?szeretitek a pink lakkokat?


18 megjegyzés :

  1. Nekem van Essie lakkom, és imádom őket! :) Annyira egyszerű velük bánni, és a lemosásuk sem vészes. :)
    Ez a szín egészen egyszerűen tényeg tökéletes! :)

    VálaszTörlés
  2. szerintem az ecsetuk is tokre jo!!!!

    VálaszTörlés

  3. Nagyon szeretem az Essie lakkokat, utánozhatatlan fényük van, most körülbelül 18 darab Essie lakkom lehet (ebből 12 mini :D)
    Ez a szín tényleg maga a tökély a rózsaszín-pinkek között :)
    Imádom! :)
    Látszik a képeken mennyire szép fényes a finise :)
    Nekem is kell :D

    VálaszTörlés
  4. SZép szín. =) Ilyen árnyalatom nem is nagyon van. Inkább a sötétebbeket favorizálom jobban. De ki tudja lehet veszek egy ilyet is majd egyszer. =)

    VálaszTörlés
  5. Szép babarózsaszín! : ) Nagyon hasonlít a Catrice Sweets for my sweets nevű lakkomra. : )

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép, Essieből egy sötétebb rózsaszínt birtokolok (No Boundries) tavasszal felavatom majd :) Jelenleg a Rimmel Portobello Pinkje csücsül a körmömön.

    VálaszTörlés
  7. Úúúúúúúúúú. ez gyönyörű ^^

    VálaszTörlés
  8. Nincs Essiem sajnos. Szeretem a rózsaszíneket én is, ez is nagyon szép, tetszik, olyan cuki Barbie pink :)

    VálaszTörlés
  9. nekem az Essie az álommmárka, eddig még elérhetetlen. .:(
    nagyon szép. pink és Essie. kell ennél több?! NEM! :D legalággis nekem nem. :)

    ma voltam Ausztriában, a hugsból elvitték a pirosakat, pedig megvettem volna neked. :( majd jövő héten megyek másik helyre is, ott is meglesem. ;)))

    VálaszTörlés
  10. Tényleg tökéletes rózsaszín :-)

    VálaszTörlés
  11. Nincs Essie-m, viszont hasonló színű lakkom igen:)

    VálaszTörlés
  12. Ezt hívom én sütirózsaszínnek :D De szeretem az ilyen színeket :]

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szép, igazi rózsaszín :)

    VálaszTörlés
  14. óóó, babarózsaszín gyönyör. A Bikini kollekció nekem is nagyon bejött, talán csak a Poppy razzi volt annál jobb.

    VálaszTörlés
  15. gyönyörűűű!!!! nagyon szép színű!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!