2013. február 22., péntek

Moyra 80


Moyra lakkok közül ö nagy kedvencem,fekete szine miatt is,meg azért is mert full csillogos az egész.
Ezt a lakkot otthon vettem,tavaly,azóta nem is használtam még,mivel rengetek felhalmozódott kipróbálatlan lakkom van,ö is várta a sorát.

80-as számú,nem tudom ezeknek van-e fantázianevük,vagy csak simán számmal vannak feltüntetve az oldalon,mindenesetre egy nagyon szép,extracsillámos fekete lakkoról irok,jó árfekvésü,és tökéletesen fedö.




Felkenve elsö húzásra is elég jól mutatott,második réteg hozta ki belöle az igazi valódi fekete szinét.







Aki szereti a fekete lakkokat,annak szivböl ajánlom.



nektek tetszik a fekete lakk csillogókkal megbolonditva?

19 megjegyzés :

  1. Imádom az ilyen lakkokat, a 2 réteg pedig nagyon jó teljesítmény :-)

    VálaszTörlés
  2. Én ugyan nem szeretem a fekete lakkokat, de ez a lakk nagyon szép! :)

    VálaszTörlés
  3. Szép, szép, de én már a világosabb színeket preferálom :)

    VálaszTörlés
  4. A fekete nem az én színem, ha körömlakkról van szó, de csillámmal jöhet :)
    Szupii lett :)

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon bulis!:) Tök jó, hogy így egyben van. Nagyon szeretem a fekete lakkot magában is, de főleg azért szeretem, mert mindegyik fedőlakk szerintem feketén mutat a legjobban!:)

    VálaszTörlés
  6. Imádom a fekete lakkokat! :D Szemeztem is egy hasonló Moyrával már, de végül nem jött velem haza... :D Ez nagyon szép. =)

    VálaszTörlés
  7. De jól néz ki, élőben még nem láttam, de befogok szerezni egyet! :)

    VálaszTörlés
  8. Abszolút befutó. Nagyon szép. :)

    VálaszTörlés
  9. nagyon tetszik a lakk, eddig nem is láttam az üzletben. :o most jött a szállítmány a boltba, ha lesz a lakk tuti, hogy megveszem. :))

    VálaszTörlés
  10. csodaszép!! pedig körömlakkba nem szeretem a feketét, bármi másba jöhet de körömlakkba nem, de ez gyönyörű főleg ezekkel a csillámokkal :) tetszik!!

    VálaszTörlés
  11. Ez az a lakk, ami úgy tetszett mindig is, de magamon sosem bírtam elviselni :S

    VálaszTörlés
  12. nekem körülbelül 4 éve van meg ez a lakk, az elsők között volt, amit életemben vettem. :)
    Szép-szép, de a sima feketét akkoriban sokkal jobban szerettem, ma már inkább a világosabb színekért vagyok oda, de a feketét is imádom, csak eleve keveset lakkozom, illetve be is száradt a feketém (gondolatban már el is futottam érte a boltba :D).
    Viszont köszönöm az ötletet, a napokban elő fogom szedni! :)

    VálaszTörlés
  13. nekem egészen új lakk ez, pont ma írtam róla, de az enyémben miért csak arany meg kék csillámok vannak? :O

    http://unalomuzesalapfokon.blogspot.hu/2013/10/moyra-no80.html?m=1

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!