2013. február 19., kedd

Nicole by opi-Justin bieber-Mini hit-makers




Mostanában mindenhol lehet olvasni,Justin Bieber az Essence-el fog közösen dolgozni.
Amikor az Opival közremüködött engem különösebben nem érdekelt,ezeket a lakkokat azért vettem meg mert érdekeltek a szinek.
Remélem az Essence-el közösen készülö lakkok is ilyen szépek lesznek mint ezek.

Ebben a kollekcióban 4 lakk található-igaz van egy másik négyes pakk ami megvásárolható,azt hiszem azokban inkább fedölakkok vannak :)


Im a belieber,One less lonely glitter,Give me the first dance és Prized possession purple nevet kapták a lakkok.




Ez a készlet a lila lakkokat vette célba,nagyon örültem neki,mert különösen kedvelem a lila szint.
Igaz becsuszott egy szürke lakk is de belefér :)



Im belieber egy halvány lila lakk,valami meseszép.Már elsö ránézésre is azt mondtam-..oh ez a lakk tuti kedvencem lesz.








One less lonely glitter-t erre a lakkra próbáltam ki.Hát egyszerüen varázslatos!
Glitter lila lakk,kisebb-nagyobb glitterekkel :)
Nem vagyok fedőlakk mániás de ez tényleg nagyon szép,főleg ez a kombó.












Give me the first dance,egy full csillogós szürke lakk.Nem vagyok kibékülve a szürke lakkokal,mert nem éryem őket magaménak.
Ezzel ellentétben ez a szine nem rossz.














Prized possession purple legszebb ebből a 4 lakkból.
Nagyon szép fényes finishe van ,mikroglitteres,mély lila biztos ez is szép a csillogós fedolakkal.
Imádom!!













Külön figyelmet érdemelnek a mini üvegek,mint valami pocakos üvegcsék,szerintem nagyon édesek :D




melyik lakk tetszik nektek innen?

13 megjegyzés :

  1. Telitalálat mindegyik szín, imádom a lilát!

    VálaszTörlés
  2. a lilák tetszenek, nagyon jól sikerült az a Justin kollekció. :)

    VálaszTörlés
  3. Az az ezüst <3
    Ilyet szeretnék majd :]
    Meg az utolsó is nagyon bejövős, bár Zsüsztint nem bírom, de a kollekció kétség kívül jó lett :]

    VálaszTörlés
  4. Ó mamám, ezek a lakkok gyönyörűek! (És a minta is nagyon tetszik a 3.-on!)

    VálaszTörlés


  5. Ez a legszebb mini szett amit valaha láttam, pedig az ezüstöt nem szeretem, de itt még ez is tökéletes :)

    VálaszTörlés
  6. Atyaég, hát ez marha jó szett lett! Főleg az első 2 együtt!:) Bár az utolsó lila is... hát nem tudnék választani:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. legjobb benne,hogy kulonkulon is megvàsàrolhatok :) mondjuk nem mini pocakos uvegben :D

      Törlés
  7. Mind a 4 gyönyörű, de talán az első a legszebb :)

    VálaszTörlés
  8. nem vagyok nagy lilás, de azért szépek :)) elsőnél nekem fura, hogy a gyűrűsujjadon nincs a glitteres fedőlakk :D a szürke nagyon tetszik, minta nélkül és mintával is!! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!