2013. február 12., kedd

Nicole by opi-The right thing


Legutolsó renedlésem alkamával jött ez a meseszép lakk.Imádom az élénk szineket,amikkel könnyen lehet játszani.

The right thing nevet viselö kedvenc márkámból egy olyan lakk amit szivesen viselek hétkoznapokon is.

Narancssárga vibráló szinü szépség,imádom mint ahogy eddig a márkában egyszer sem csalódtam még.
Egy rétegben is tökéletesen fed,kettö rétegben a maximum szint lehet kihozni ebbol a 15ml-es csodából.








Egy kis BM-317-el megfüszerezve.
Ezek a szivencskés minták a kedvenceim :)





szivecskésen vagy anélkül?



21 megjegyzés :

  1. Jajjj de jó!!! Nem tudnék választani, mert magában is gyönyörű ez a szín, imádom az ilyet:) Nyomdázva meg nagyon cuki:D

    VálaszTörlés
  2. De jó lett ez a nyomdázás. Nagyon cuki! =)

    VálaszTörlés
  3. Szívecskékkel jöhet ezen a héten :) Tavasszal pedig nyomda nélkül durván feldob egy fekete outfitet :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  4. ugye:) szerintem is szèp kis szin ez:)

    VálaszTörlés
  5. ultracuki lett. egyszer majd én is megtanulok nyomdázni. :D

    VálaszTörlés
  6. nem nyomdàzol?mondjuk neked nem sok szuksèged van rà.nagyon jo a kèzgyessèged!szabad kèzzel olyanokat csinàlsz hogy csak na :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lakk!! De ezekkel a szívecskékkel még cukibb!!! Főleg h épp aktuális a Valentínos mizéria miatt is...de amúgy is nagyon cuki!! :)

    VálaszTörlés
  8. Hű de gyönyörű! És a nyomdázás is szép, én megint egy ideje nem nyomdáztam, mert elvette a kedvem a bénázás :(

    VálaszTörlés
  9. Hű de gyönyörű! És a nyomdázás is szép, én megint egy ideje nem nyomdáztam, mert elvette a kedvem a bénázás :(

    VálaszTörlés
  10. nagyon szép szín, nyomdázással baromi gyönyörű!!! :)
    kellenek ezek a lemezek. :D

    VálaszTörlés
  11. A szívecskékkel jó kis Valentin napi mani lett belőle :)
    Mindenhogy tetszik

    VálaszTörlés
  12. Csodás színe van! Nekem is van hasonló színű lakkom, tavsszal-nyáron nagyon szeretem használni! : )

    VálaszTörlés
  13. Annyira nem szeretem a narancssárgát :) de szép, és a szívekkel nagyon cuki!

    VálaszTörlés
  14. Uh de klassz *.* nyomdásan jobban tetszik :-)

    VálaszTörlés
  15. Szívecskésen :) nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  16. ez a szivecskés minta cuki :)) nélküle is nagyon szép színe van, mintával meg tiszta romantikus! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!