2013. február 16., szombat

Opi-A grape fit!

A grape fit! imádnivaló lila lakk.
Aki szereti a lila lakkot annak kötelezö darabnak kell lennie,ha nem is ez legalább egy lila lakkja kell,hogy legyen:) 
Krémes,könnyen kezelhetö,hamar terül el a körmön. 1 rétegben is szuperül lehet használni!











csikosan :D










Azt hiszem a fedölakkból sokat kentem fel,kicsit, ahogy a képeken is látszik buborékos lett.
Nekem tetszik a minta:) és nem is nyomdáztam :D
nektek?



lila lakkok tetszenek nektek?

19 megjegyzés :

  1. óó gyönyörűséges szép szín!!tetszik!!!

    VálaszTörlés
  2. Ez egy nagyon szép árnyalata a lilának :) És a csíkozás is nagyon jó lett, gratulálok. ;)

    VálaszTörlés
  3. Ez valami eszméletlen gyönyörű, nekem is kell ilyen lila lakk!

    VálaszTörlés
  4. Ngayon jó ez a lila, és a minta... :D Nagyon vagány lett! =)

    VálaszTörlés
  5. széép:) nekem nagyon tetszik :D

    VálaszTörlés
  6. Ez a lila!!!! Jéézusom!!! Nagyon szép!!! Ezt a csíkozást hogy csináltad?! Díszítőcsík, meg szivaccsal ombre?:) Marha jól néz ki:)

    VálaszTörlés
  7. Egyébként is szép színe van, de a végeredmény fantasztikus lett. :o

    VálaszTörlés
  8. Cuki :) A mintával is szuper!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett, nekem az eredeti lakkszin, minta nélkül is nagyon bejön :)

    VálaszTörlés
  10. Jajj.. mennyi szép lakkot mutatsz.. és milyen sok lakk van már a listámon. :DDDD ez is szép szín, a minta is nagyon ütős lett! ;))

    VálaszTörlés
  11. Uhh nagyon szép, kis mutatós :)
    én sose tudok ilyen szép színátmenetet készíteni :D

    VálaszTörlés
  12. Ez a tökéletes orgona lila lakk!!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!