2013. február 7., csütörtök

Opi Mariah Carey-Sprung ès Anti-bleak


Vègre megèrkeztek a lakkjaim.Kisebb keveredès volt a pakkokkal..
Az egyik csodaszèp szin a Mariah kollekciobol az Anti-bleak,ami nagyon szèp padlizsàn szin,egy rètegben is tokèletesen fed!!






Legutobbi csomagomban volt ket darab China glaze lakk amiket csak ès kizàrolag :D nyomdàzàsra vettem
Neten olvastam a classic darabok tokre jol fednek ès nagyon jol ki lehet oket hasznàlni nyomdàzàsra.






Elso korben orulok,hogy ilyen jol nyomtat,probaszeruen probàltam ki :) ( megszugom nektek egy màsik manikuron egèszèben màr kiprobàltam :) )


A màsik lakk a Sprung,nagyon szèp metàlos oarany csillogos lakk.Szerintem nagyon jo lesz nyàrra,imàdom a csillogos lakkokat.
Ezt 3 rètegben kentem fel,annak ellenère,hogy rètegben is megàllja a helyèt.








Itt megjegyeznèm,hogy koszonom szèpen Timi segitsègèt ès idejèt,hogy vègre egy normàlisabb logot kèszitettem a kèpeimre :)


nektek melyik lakk tetszik innen?








9 megjegyzés :

  1. A Sprung nagyon bejövős!
    (a vízjeled is tetszik)

    VálaszTörlés
  2. Nekem az Anti- bleak a kedvencem. :)))))

    VálaszTörlés
  3. Oh nagyon aranyos vagy. Szívesen segítettem. Nagyon jó lett a logó! :*
    És a lakk színe mesés. =)

    VálaszTörlés
  4. Mindkettő nagyon szép, de az Anti-Bleak azért jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. Hát nem tudnék választani.

    VálaszTörlés
  6. Az Anti Bleak-hez kísértetiesen hasonlító NYC-t tegnap mostam le a körmömről, annyira szép az a szín.... tehát mivel ilyesmi színem van, ezért a Sprung jobban megmozgatta a fantáziámat:)

    VálaszTörlés
  7. az OPI.. ilyenem még nincs is :O
    várom a nyomdázást ;)

    VálaszTörlés
  8. Anti bleak fuckin'cool. Nagyon dögös csajos színe van:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!