2013. február 16., szombat

Opi-Summer flutter-Flower to flower


Opi-Summer flutter 2010-ben megjelent csodálatosan meseszép mini kollekció.Annyira szép a csomagolása,hogy ennél már csak a benne lévö lakkok szebbek :D

Külsö csomagolása teljesen rendben van,tiszta nyár feeling,virágok és lepkék..Elsönek ez fogott meg engem.
Majd jobban szemügyre vettem a lakkokat,swatchokat,és mint mindig rájöttem nekem ez kell.








Flower to flower volt az elsö lakk amit kipróbáltam innen,egy csodaszép rózsaszin lakk,mikroglitterekkel füszerezve.


Sajnos maga ez a mini kollekció nem igazán megvásárolható,amit nagyon bánok.Nagy mérteben a lakkokat szinte lehetetlen megvenni,vagy ha mégis kicsit elég magas áron árulják öket.

Miután kipróbáltam a flower to flowert eldöntöttem nekem ez kell nagyban is.:)
Ebay-en jutottam hozzá,licitálást én nyertem szuper áron,szóval kétszeresen bearanyozta a napomat.
Elég hamar megkaptam-annak ellenére,hogy az utóbbi időben elég sokat panaszkodok a csomagok miatt.... :( Ezzel a lakkal szerencsém volt :)


Cukker mini lakk






Nagy méretü üvegböl újratöltve a körmömön







Moyra 54 felturbózva














Összessitve ez a lakk NAGY kedvencem imádom úgy ahogy van:)
Csillogósan vagy mégsem imádom,2 réteben tökéletesen fed,mint megszokhattuk az Opi-tól.



nektek tetszik ez a szin?

23 megjegyzés :

  1. Nagyon jól áll a kezeden, örülök, h sikerült beszerezni :)

    VálaszTörlés
  2. De ééééédes ez a szett!!4 Ez a csomagolás, ójaj:D Ilyenkor úgy érzem magam, mit egy ovis, hogy egy kis virág,lepke, tavasz és boldogság van:D A lakk is gyönyörűséges, a disco disco fedővel meg az jutott eszembe, hogy nyáron egy kerti partira milyen jól mutatna az ember lányának Cosmoplitan koktélt tartó kacsóján:D

    VálaszTörlés

  3. Gyönyörű ez a szín is :)
    Az csillámos fedőlakkal jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. @Vicacat
    Jol megfogalmaztad.:)kb. ilyenkor èn is ovis szinten vagyok,pink lakk meg pillango akkor kell kategoria :)
    Ez tuti nyàri szett imàdom az egèszet ugy ahogy van:)

    VálaszTörlés
  5. Szép színe van ennek a rózsaszínnek! =)
    És tök jó lett az új template. ;) A logókba úgy látom nagyon belejöttél. :D Ez is jól néz ki.

    VálaszTörlés
  6. @Thimmyke
    Koszi :) Te segitettèl belejonni :D
    de mèg nagyon kezdo vagyok :)

    VálaszTörlés
  7. ááá gygyönyörű színek főleg a 2 pink csodaszép vagyis a moyra inkább narancsos :) de az is szép :) mind1 szép!!!

    VálaszTörlés
  8. Tényleg nagyon szuper a csomagolás! :-) Azt a Moyrat meg fogom mindenképpen nézni! :-)

    VálaszTörlés
  9. Unjátok már tudom, de én minden lakkról csak áradozni tudok, hogy hűűű meg há. A mini szettet is ebayen szerezted?

    VálaszTörlés
  10. Hú, mindenhogy szép, de magában és a Moyrával az igazi nekem :P

    VálaszTörlés
  11. Biztos nagyon jó lehet ez a szett. :) De talán sosem lesz ilyenem :D :( A rózsaszín körömlakk nagyon szép magában is.

    VálaszTörlés
  12. Uhh,nagyon szép színe van, fedőlakkal és anélkül is :))

    VálaszTörlés
  13. nagyon szép ez a szín. nagyon tetszik magában is a lakk, de a Moyrával is nagyon szép. :)

    VálaszTörlés
  14. Nagyon klassz ez a lakk, nemrég rendeltem meg én is,mert nem bírtam ellenállni neki:) Még a Wing It-re fáj a fogam de eddig még sajna nem láttam jó áron :( A Catch Me in Your Net meg iszonyat nagy szerelem...időről időre felkenem mert egyszerűen nem bírok betelni vele. Viszonylag jó áron sikerült megrendelnem ebayen azóta töretlen a szerelmünk :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tobbi szint meg nem probaltam,de ne is mond h azok is szepek:-D akkor kellenek nagyban is:-D

      Törlés
  15. Annyira szép színek!!! Főleg az első!

    VálaszTörlés
  16. nagyon tetszik , szuperül feltuningoltad :)

    VálaszTörlés
  17. ugyanilyen moyra lakkom volt asszem, de elveszett valahol :DD
    ez az essence csillámos lakk ez nagyon tetszik!! :))

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!