2013. február 28., csütörtök

Opi-You're such a Budapest



Esüszöm már honvágyam van,itt mindenféle Budapest-el kapcsolatos lakkok kerülnek elö :)

Youre such a Budapest érdekes nevü és annál inkább szebb lakk,lila fényben pompázó pazar szin.



Szine mesés,halványlila.Most irhatom azt,hogy eleinte nem tetszett de tényleg igy volt.Aztán elökerültek a swatchok,egyre jobban belemélyedtem ebbe a kollekcióba ,és rájöttem ay Euro Centrale nagyon szép szineket tartalmaz.

2 rétegben tökéletesen fed,nekem az ilyen halványabb szin is nagyon tetszik,nyomdázással minden jóság kihozható belöle.






ez a szin tetszik nektek?
vagy jobban szeretitek az erösebb lila lakkokat?

19 megjegyzés :

  1. Nagyon szép levendulás, tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. Na ez már pasztell lila, nem úgy mint az én BYS-em. :D

    VálaszTörlés
  3. Wow..nekem nagyon bejön*.* Szépséges! :)

    VálaszTörlés
  4. nekem ez az OPI kollekció a kedvenc, a magyar lakkokat én is meg akaom venni, csak nincs rá keret :'( fáj is a szívem. :( ez is meseszép *-*

    VálaszTörlés
  5. Csodás szín, kicsit hasonlít az Essence hello marshmallow-jára, de ez sokkal szebb persze. :D

    VálaszTörlés

  6. Nekem mini kiszerelésben van meg, de nagyon szeretem ezt a színt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye hogy szep?amikor nalad lattam dontottel el h KELL:-D

      Törlés
  7. nem tudom hogy maga a szín tetszik e jobban vagy az hogy mennyire szép erős körmöd van:D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép szine van , szeretem ezt a fajta lilát.

    VálaszTörlés
  9. Én a lila minden árnyalatát szeretem, így ezt is :D

    VálaszTörlés
  10. Rendben, most már tényleg KELL nekem ez a lakk :-D

    VálaszTörlés
  11. bájos szín :) van egy opi lakkom és szeretem,világos krém színű :)

    VálaszTörlés
  12. Ez (is) nagyon tetszik. Mint a lila minden árnyalata:) Az meg külön öröm, hogy pont a Budapestes a lila:)

    VálaszTörlés
  13. súlyos pasztell mániám van mostanság, lehet keresek valami hasonló színt :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!