2013. február 7., csütörtök

Orly -I luv nails mini set

Nagyon vàrtam ezt a mini szettet,ès olyan nagyon csalodott is vagyok.
Altalàban nem szoktam lakkokat lehuzni,de 50%-ban csalodtam.Masik 50%-ban nem,mert vègulis a fele szett tetszik.

2013-as Valentin kollekcio mini vàltozata,szèp 4 csàbitoan pirosas àrnyalatu 5,3 ml-es lakkok

Kèpekrol mind tetszett,èloben vàltozott a vèlemènyem!





a szinek: cotton candy

               passion fruit

               butterflies
  
                forever crimson
                












Passion fruit

Oriàsi csalodàs nekem ez a lakk. 3 rètegben sem fed.
Full matt az egèsz.Sajnos ezzel a lakkal nem tudok semmit sem kezdeni,abszolut nem az èn szinem,ès borzalmasan àtut 3 rèteg lakk :(







Forever crimson sem egy tokèletes lakk,de nagyon szèp szine van!!
2 rètegben elfogadhato,szèp vad piros,mikrocsillàmokkal







Cotton candy

O az egyik-talàn utolso ami tetszik ebbol a szettbol.
Nagyon szèp szolid rozsaszin,szèpen fed,tokèletes!










Butterfiles

Sajnos ez a lakk is "àtut". 2 rètegben sem olyan mint amilyennek kène lennie,







Ezt a kollekciot nem vennèm meg ujra.Max. a nekem tetszo kèt lakkot nagyban,ami a cotton candy ès a Forever crimson



Nektek tetszik valamelyik innen?

23 megjegyzés :

  1. Nekem az összes tetszik, de talán legkevésbé a Butterfiles, bár nyárra simán el tudnám képzelni :]
    Viszont a minőséget illetően nem erre számítottam :O

    VálaszTörlés
  2. szép mindegyik. *-*
    érdekes módon nekem a Passion fruit tetszik a legjobban. *-*

    VálaszTörlés
  3. Nekem mindegyik tetszik, a Passion Fruit egészen különleges a mattságával. Esetleg próbáld ki a gyengébben fedőket fehér alapon, mert a színük szép, bár tudom, dühítő, ha nem fednek elég jól, én egy OPI-jal jártam így :-(

    VálaszTörlés
  4. Ha csak a színeket nézzük, akkor nekem mindegyik nagyon tetszik! :-)))

    VálaszTörlés
  5. Ha csak a színeket nézzük, akkor nekem mindegyik szerelem! :-))))

    VálaszTörlés
  6. Cotton candy és Butterflies :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem a Cotton Candy és a Butterflies jön be. Nekem három Orly lakkom van, és hát én sem vagyok velük tökéletesen elégedett.

    VálaszTörlés
  8. kàr hàt.èn nem szeretek sima szines lakk alà màsikat kenni.egy ilyen lakknak alapbol tokèletesen kène fednie.
    az opinal is van ilyen,de azèrt na.elvàrnàm ennyi pènzèrt mukodjon ahogy annak mukodnie kell

    VálaszTörlés
  9. Telejs mértékben megértelek :-(

    VálaszTörlés
  10. Hm kövezz meg, de nekem még a hibáival együtt is tetszik mindegyik, csodaszépek! :)

    VálaszTörlés
  11. nyugi,nem vagyunk egyformàk.a szinek nekem is tetszenek hisz ezèrt vettem meg,de a fedèsuk....:(

    VálaszTörlés
  12. A forever crimsonért senki nem sír? Majd én:D Szerintem az a alegszebb. Nekem nincsen a márkától lakkom, de lehet nem is lesz. Ennyi pénzért, ha nem is 1, de 2 rétegben fedjem már rendesen!

    VálaszTörlés
  13. A cotton candy és a passion fruit nagyon bejön! :)

    VálaszTörlés
  14. Nekem mindegyik nagyon bejön! : ) Kár hogy némelyiknél 3 réteg is kell..az már tényleg sok.:S

    VálaszTörlés
  15. A Cotton candy meseszép!!! Bár nekem a 2 korallos lakk is tetszik, kár, hogy rossza fedésük. Amúgy ha ennyire nem tetszenek, nem szeretnéd elajándékozni őket? :D

    VálaszTörlés
  16. Nagyon szép színek. :) szerintem azok a lakkok amik nem nagyon fednek dobd fel valami csillogós fedőlakkal :)

    VálaszTörlés
  17. úgy értette hogy amikor felkened akkor fedőlakként kenj rá valami csillogósat. és akkor a csillogás miatt nem annyira zavaró hogy nem fed annyira. :)

    VálaszTörlés
  18. Cotton Candy egyértelműen!!!!! :) sajnálom a csalódást. :(((

    VálaszTörlés
  19. Passion Fruit! Nem nagyon láttam még hozzá hasonló színt. Nagyon bejövős!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!