2013. február 8., péntek

Uj sorozat-Hàzi kèszitèsu receptek...


Uj sorozatot inditok,hàzilag elkèszitheto smink eltàvolito ès egyèb csodaszerekbol,amiket konnyen otthon elkèszithettek magatoknak,egèszsègesek es olcsok.

Probàlok minden pènteken megosztani veletek egy jo kis receptet!
Ezekbol mindent kiprobàltam màr,nekem nagyon bejonnek az ilyen "csodaszerek".


Elso receptem a Kamillàs sminkeltàvolito lenne

Hozzàvalok

2dl szurt kamilla oldalt 
1dl olivaolaj
1 csepp olajillatosito rozsa illat vagy bàrmilyen amiley szerettek

Vegyetek elo egy 100ml kiszerelèsu uveget vagy muanyag falkont-de termèszetesen màs ml-es is tokèletesen megfelel.
Egy jo nagy bodgre vizet melegitsetek fel,rakjatok bele boven kammilàt.Amikor forrni kezd,hagyjàtok teljesen kihulni.
Ebbol 2dl-t ontsetek bele az elokèszitett fakonba majd rakjatok bele 1dl olivaolajat ès egy csepp illatosito olajat.
Mielott hasznàljàtk ràzzàtok fel rendesen,hogy a 2 komponens teljesen osszekeveredjen!!
Egy sminklemoso szivaccsal letorlitek a sminket

Az oliva olaj hidratàlja a bort,eltàvolitja a borbe ult koszt,a kamilla pedig hidratàlja ès tàplàlja a bort egyben.






9 megjegyzés :

  1. nàlam hamar elfogyott.
    gondolom amikor làtod,hogy az àllaga màr nem tuti,kèszitesz egy màsikat:)

    VálaszTörlés
  2. Ez szuper, szeretem az ilyen házi készítésű kencéket :)

    VálaszTörlés
  3. Én amennyit sminkelek mostanában, rám rohadna 1 használat után :D
    Én csak sima olívaolajat használok sminklemosónak

    VálaszTörlés
  4. Jók ezek a házi receptek, szerintem én is kipróbálok majd ilyeneket, csak most még elfogyasztom azt, amim van :)

    VálaszTörlés
  5. jöhetnek a receptek Ági!! :) nagyon szeretem az ilyeneket. :)

    VálaszTörlés
  6. A házi receptek sokszor jobbak, mint a boltban kapható kenceficék :)

    VálaszTörlés
  7. Kíváncsian várom a folytatást, én mostanában olívaolajjal próbálom a szempillafestéket lemosni:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!