2013. február 21., csütörtök

Urban decay-Ammo paletta


Ammo paletta volt az elsö olyan palettám,amit a kinézete miatt vettem meg.Nekem külsöre nagyon szimpatikus volt,a pisztoly és a minta,a lila és a fekete kombó.Kicsit rockos,nagyon jól eltalálták.Mivel az ammo -löszert jelent,illik hozzá a minta kicsit megspékelve egy kis bársony felülettel.
Ez a paletta,nem igazán nagy méretü,kistáskaméret,1 applikátorral és egy tükörrel ellátva.







Hátránya megint ez a fránya karton boritás belül,össze-vissza porozódik benne a szemhéjpúder,de túlélem,ennek ellenére szuper minöség.

10 szin közül lehet választani,ebben is megtalálhatók a naked szinek,de a fekete sem hiányozhat a sorból,kék lila és a zöld

Felsö öt szin a Smog,Mildew,Oil slick,Last call,és a Chopper.

Smog-arany-mélybarna
Mildew-Zöld csillogós
Oil slick-fekete csillogós
Last call-Bordó csillogós
Chopper-naked barna

Többi szinek:Maui wowie,Shattered,Polyester bride,Grifter,Sin

Maui wowie-naked világosbarna
Shattered-csillogós tergerkék
Polyester bride-csillogós fehér
Grifter-csillogós rózsaszin
Sin-naked barna










Smog,Mildew és Oil slick



Last call és Chopper



Maui wowie,Shattered,Polyester bride




Grifter és Sin





Minden szin tetszik nekem,föleg azért mert imádom a csillogós szemhéjpúdereket.
Tartósak,szuperül pigmentáltak,ezek a képeken is jól látszanak,alap nélkül is visszaadják azt a szint amit el lehet érni velük.
Az Urban Decay termékek nincsenek állatokon tesztelve,ezt nagyon pozitv dolognak érzem,már ezért a pirospontért jobban szeretem az Ud-t.:)




kedvenc szinetek innen?

10 megjegyzés :

  1. A Last call és a chopper a kedvencem, de a többi is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Hú, tényleg elég rockos, nekem nagyon bejön:)!

    VálaszTörlés
  3. Mind szép, de a Last Call valami csoda! :P

    VálaszTörlés
  4. Smog, Mildew és Polyester Bride hármassal rögtön el is képzeltem egy sminket! :-)

    VálaszTörlés
  5. Shattered, Last Call, Grifter :)

    VálaszTörlés
  6. Atyaég! Nekem ez kell. Mindig csak vacilláltam U.D. palettákat illetőleg, de ma úgyis kaptam rendes melót, ennyit megérdemlek úgy érzem!:) Nagyon jók ezek a színek, pont olyanok, hogy jujdejó,de magában nem venné meg az ember, de így együtt nagyon üt. Meg ez a doboz!!! Nagyon szupi:) :) :)

    VálaszTörlés
  7. Amíg nekem nem lesz rendes melóm (Vica gratula), addig esküszöm meg sem nyitok több UD palettás bejegyzést! :D

    VálaszTörlés
  8. mind szép, de nekem a fekete csillogós és a rószaszín csillogós tetszene a legjobban!! Nem tudom, most nagyon rákattantam a szemhéjpúderekre :) Pedig eddig nagyon ritkán használtam!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!