2013. március 12., kedd

Cheeky paletták


Imádok nyomdázni.Szerintem ez az egyik legegyszerübb módja a körömdiszitésenk,szép tartós és mutatós.
Paletták választéka végtelen.Már szemezgetek a következö adaggal.Söt már egy másikat meg is rendeltem.
Ez a paletta csomag 2012 nyarán jelent meg.Egy csinos kis dobozt kapunk benne pedig a paletták.
Amikor megrendeltem már láttam,ezek a paletták nagyobbak lesznek mint a normál Konad vagy bundle.

A doboz hátulján mindenféle információ látszik.161 mintát tartalmaznak a paletták,szóval van miböl válogatni.




Kinyitva ez a látvány fogad minket,szerintem a csomagolás nagyon édes,benne kis kártya.



Paletták szépen sorban várakoznak,nagyon kényelmes ez a dobozka.


Itt látszik mennyivel nagyobb a paletta mint a társai.Nekem ezzel semmi bajom,egyedül az a baj,hogy sajnos a gyüjtöbe nem fér el.
Sajnos a dobozát kell majd használnom tárolásra,igaz mágneses a teteje és könnyen záródik.



És a paletták.Sajnos nem tudtam lefotózni öket.Annyira fényesek ,hogy normális kép nem született.

Úgyhogy a képeket lementettem,elöre szólok mielött még képlopáson kapnak.:)














Forrás:itt


Mindegyik palettán van kedvenc.Nem is emelnék ki egyet sem külön.Kiváncsi leszek hogyan szuperálnak majd,ugyhogy hamarosan tesztelek :)

Innen rendeltem.




Nektek van ami különösen tetszik innen?

13 megjegyzés :

  1. nagyon tetszik mind. :)
    várom az első manit vele! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is mind tetszik :)
      foleg az i love nails feliratos :D

      Törlés
  2. uuuuu:D nekem a magassarkús cipősök,a hangjegyes, meg a gitáros és a búvártalpas meg a sok csillagos (51esen azt hiszem) nagyon nagyon tetszenek így első ránézésre. De mindegyiket kíváncsian várom!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fotora kattintva bejon nagyban
      àààà mire a vègère èrek :D
      a bundle felèt ki sem probàltam mèg :D:D

      Törlés
  3. Várom az ezzel készült alkotásokat! :)

    VálaszTörlés
  4. szépségesek *-*a dobozka is!

    VálaszTörlés
  5. Á, mennyire jó minták vannak már :O

    VálaszTörlés
  6. Hát ezt az egészet elfogadnám :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. cukker tènyleg :) kivàncsi leszek bevetèsen hogy telejsit

      Törlés
  7. Nagyon szupik! =)Kíváncsi leszek rájuk bevetésen.

    VálaszTörlés
  8. szuperek így első ránézésre :) ehhez az egészhez mennyiért jutottál hozzá, szállítással együtt?

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!