2013. március 14., csütörtök

China Glaze-It's a trap-eze!


Nagyon kedves kis lakkra keritek ma sort,már elég régen vettem de sohasem volt időm pont róla irni.
China Glaze kis mixes lakkja csillivilli nagyon cukkerpofa,nekem tényleg tetszik az ilyen extra lakk.
Először nem tudtam,hogy simán felkenve is jó lesz vagy csak fedőlakként müködik majd.



Felkenve kell 3 réteg de megéri .Nagyon szép,mindenféle szinü csillogókkal megfüszerezve :)
Leszedése nem volt egyszerü de mondjuk az Essence lehuzhatós base megkönnyitette a dolgom :)

2 rétegben








nektek tetszik ez a lakk?
próbáltatok ilyen mindeféle csillogóst?

20 megjegyzés :

  1. Nekem nagyon bejön, a vidámság jut róla eszembe :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is :D tènyleg olyan vidàm kis lakk ez :)

      Törlés
  2. Vahh de szep, es tokjo hogy ezt 1 lakkal el lehet érni, en a Circus confettivel szoktam hasonlokat. Kb ha ranezek egybol jobb kedvem lesz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez is cirkuszos kollekcioban volt :D
      nagyon vidàm nekem is nagyon tetszik :)

      Törlés
  3. Dejó! Az tetszik benne, hogy bár van egy kis alapszíne, nem fedi el a glitterek csillogását, mint az egynémelyiknél előfordul:)

    VálaszTörlés
  4. Nem fogod elhinni, de pár napja néztem ki magamnak ezt a CG lakkot!! Első látásra beleszerettem! Ha törik, ha szakad én beszerzem! :-) Imádom! :-)

    VálaszTörlés
  5. Hát ez nagyon tetszik!!!! a legközelebbi CG lakkom ez lesz, az biztos!! :)

    VálaszTörlés
  6. Jajj ezt én is nézegettem nagyon szépen mutat ;)
    A tegnapi mákostésztás Jolly Jewels 115 árnyalata egy az egyben ennek a dupe-ja, vicces :)
    http://kosmetista.ru/uploads/images/00/77/90/2012/12/14/fe1aae.jpg

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tènyleg:D
      ma pont amikor irtam a bejegyzèst erre gondoltam.milyen jok ezek a lakkok :D a tièd nagyon tetszik, ès a rozsaszin is....szoval kell :)

      Törlés
  7. Egyre jobban tetszenek az ilyen lakkok... De még nem szereztem be egyet sem. :D

    VálaszTörlés
  8. Nekem is az egyik kedvencem, szerintem nemsokára ismét ez lesz a körmeimen (meg a blogon :-))

    VálaszTörlés
  9. Húú de gyönyörű! Konfettik jutnak róla eszembe. :)

    VálaszTörlés
  10. nekem is nagyon tetszik! :) Most rendeltem 4 olyan körömlakkot, ami jelly-s :D Remélem jövő hétre megérkeznek! :)

    VálaszTörlés
  11. húúúúúúúú de széép. *-*
    a cirkusz jut róla eszembe. :D

    VálaszTörlés
  12. Olyan cuki és vidám ez a lakk :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!