2013. március 30., szombat

China Glaze-Keep calm,paint on


Mindenképpen szerettem volna egy szép pasztell lakkot,ami megtesteiti a zöldes árnyalatot,amit valójában szeretek használni.
Ez a lakk üvegben nagyon szép,sajnos felkenéskor voltak problémák vele.

Most amikor otthon jártam,vettem magamnak lakkhigitót olyan esetekre mint ez.



Lakkhigitó 20ml-es még sohasem használtam ilyet,szeretnék nagyobb kiszerelésben is venni,mondjuk valami jobb márkát,de bevallom öszintén ez is tökéletesen müködött.


Szóval történt ugyanis,hogy ez a lakk egy meseszép pasztell zöld,kis mikroglitterekkel.
Felkenve borzalmas volt.Sűrű és kezelhetetlen.

Akkor raktam bele 2 cseppet,és egyből jobban müködött :)

Felkenve nagyon szép szine van,kifejezetten tetszik ez a szin :)










használtok lakkhigitót?
tetszik nektek ez a pasztell szin?

23 megjegyzés :

  1. Én még csak tervezem, hogy vegyek egy lakk hígítót, van pár üvegem, amit nincsen szívem kidobni :D Hol lehet normálisat normális áron venni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nehogy kidobj lakkokat.az már szentségtörés!!!!! :D
      ez 200 ft volt a fodrászkellékesben,volt ott moyra is.interneten nem tudom,utána kell nézzek :)

      Törlés
  2. .nekem tetszik ez a szin, kb a Zoya/Neely lakkom ugyanilyen...

    VálaszTörlés
  3. De jóóó :) Bár eléggé világos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. elöben nagyon szép ám:) igazi dögös pasztell:)

      Törlés
  4. úúú nagyon szép színe van, spec. fedőlakkal és anélkül is :))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép színe van :) én még nem használtam lakkhígítót, de ha találnék valahol, akkor tuti vennék :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szuper szín, biztos sokat hordanám! :)
    És az a glirtteres fedőlakk maga a csoda :D

    VálaszTörlés
  7. Hasonlít az Avon Sea breeze lakkjához, talán a csillámok miatt egy leheletnyivel világosabb. :)

    VálaszTörlés
  8. Szia! Érdekelne engem nagyon, hogy ilyet hol lehet kapni? Hígító minden drogériában van? :) Körülbelül mennyibe fáj? :)

    VálaszTörlés
  9. Szia. Ez 200ft volt a moyra 700 lett volna de 3x ekkora volt.fodraszkellekesben vettem.
    Az opi 12euro ezt neten neztem meg. Van ezer fajta nekem az orly szimpatikus, legközelebb olyat veszek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, hogy ilyen gyorsan válaszoltál! :)

      Törlés
    2. Szívesen. Ha veszel valamilyet várom a beszámolót róla.

      Törlés
  10. Örülök, hogy volt merszed a lakkhígítóhoz, gyönyörű ez a lakk :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muszáj volt. Különben elkeseredtem volna hogy sűrű es használhatatlan.

      Törlés
  11. a fogkrémre emlékeztet a színe, de nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés

  12. Tetszik a színe, a "szőrös" glitter is jó ;)
    Lakhígítóból is a Seche a legjobb, kicsit drága, de szupi!

    VálaszTörlés
  13. Nagyon jó ez a glitteres lakk, sajnos nem tudom elképzelni magamon ezt a színt, de attól még tetszik :)

    VálaszTörlés
  14. Nagyon tetszik, szép szine van :) Az a fekete glitteres lakk is nagyon bejön :)

    VálaszTörlés
  15. ha nem lenne mikroglitteres, akkor azt mondanám, hogy hasonlit a NYC Mint macaroonjára:) Ami az egyik olyan szin, amit csak szeretnék, ha felkenve is úgy tetszene, mint az üvegben:/ Pedig igy megint teszik!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!