2013. március 22., péntek

Csillámtetoválás teszt


Nagyon szép próbacsomagot kaptam tesztelésre,a koromdiszites oldaltól,amit ma reggel ki is próbáltam.

Kifejezetten kedvelem a csillogós dolgokat,ez ilyen gyerekkori berögződés ez,és alig vártam,hogy megkapjam a próbaszettet.




Próbaszett tartalma a következő:
Egy ecset,egy ragasztó,4 csillámpor,használati leirás,és a minták.

A készlet hátulján is minden információ szépen fel van tüntetve a hatásos és tartós használatról.


Mindegyik minta tetszik,most a rózsásat választottam magamnak,amit az alkaromra készitettem el.
Olvastam,hogy vannak helyek ahol nem annyira tartós a csillámtetoválás,a jövöben szeretném ezt is kirpóbálni.






Az ecset nagyon jó,kézre áll,kellemes a szöre és nagyon szépen beleragadnak a porok,egyszerüen remek érzés volt vele dolgozni.
A ragasztó  zselé kicsi ecsetelös,egy jó darabig biztos elég lesz ugyanis minimális mennyiség kell belöle.Bőrbarát!!



Szines porok. Zöld lilás kék és rózsaszin.
Minden tégelyen fel van tüntetve kis matricával a por finomsága,mivel szerintem kicsit durvább porok csillámtetoválásra nem alkalmasak.Ezek a porok az F azaz a Finom jelzést kapták.




Az általam választott rózsa és a szines porok amiket használtam. 


 A leirásban hangsúlyozom minden szépen értelmesen le van irva,én követtem az utasitásokat,a csillámtetoválás használata gyerekjáték.

Elöször is szépen zsirtalanitottam az alkarom,megmostam szappanos vizzel és megszáritottam.

Akkor a mintáról lehúztam a hatulját és felragasztottam.


Itt a képen még látszik ,hogy az elején a vedöréteg rajta van,ezért csillog a felülete.



Utána lehúztam a vedőfóliát....és elkezdődhet a tetoválás.


A mintára felvittem a ragasztót ami kékes szinü,amikor átlátszóvá válik alkalmas a por felvitelére.
Nem kell gyorsan dolgozni,nem szárad meg hamar-fél perc kell hogy kicsit megszáradjon-de nagyon vékony rétegben érdemes felvinni a ragasztót.



Amikor kicsit megszáradt és átlátszóvá vált felvittem a porokat.Érdemes lentről felfelé haladni,hogy nem szóródjon egymásba mondjuk a két szin.



Utána vártam vele,és nagyon óvatosan elkezdtem lehúzni a mintasablont.
Volt pár hely ahol kicsit felhúzta a ragasztót,gondolom oda sajnos több került belöle,legközelebb erre jobban figyelek majd.

És a végeredmény:


Kicsit messzebbről:




Nagyon tetszik a végeredmény,sima és csillogós tetoválásom lett,ami szerintem egy buliban nagyon jó kis kiegészitő.
Nem volt semmi komplikáció a felvitellel kapcsolatban,elég hamar elkészült,a papiron az áll,hogy vizálló és 7-14 napig megmarad.

A tetoválás alkohollal letávolitható!

Következő alkalommal a bokámra készitek mintát-ahogy a leirásban is ezt a helyet javasolták a legalkalmasabbnak :)

A szett és mindenféle kiegészitők ITT megrendelhetők,porok minták sablonok és rengeteg más szépség.Érdemes körbenézni az oldalon!!
Nekem kifejezetten tetszenek a neon porok,amik biztos az idei nyáron nagyon sikeresek lesznek.


Mindenkinek szivből ajánlom,nekem nagyon de nagyon tetszik ez a testfestési módszer!!!!



Próbáltátok már a csillámtetoválást?
Szeretnétek kipróbálni?

14 megjegyzés :

  1. Nem volt még, hennám az viszont igen:)
    Lakkból igen, ebből viszont nem tetszik a csillámos, mármint Rendes tetkó is inkább fekete satírozott, mint színes.
    Szép, jól néz ki, de magamon nem tudnám elképzelni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hennàm règen nekem is volt.
      szerintem buli ez a kèszlet,olaszban ennek most nagyon nagy divatja van :)

      Törlés
  2. nekem sem volt még, viszont a műkörmös suliba tanuljuk, szóval szerintem fogjuk is csinálni. :D
    egyébként a cicás minta nagyon tetszik. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez tokre jo hir.szerintem ennek nagy jovoje van:)
      nekem a pillangos is bejon :)

      Törlés
  3. Nagyon szép lett, de magamon nem igazán tudnám elképzelni. :)

    VálaszTörlés
  4. De jó,hogy posztoltál róla,én imádom a tetoválásokat(inkább az igaziakat),de ez nagyon vagány szett!Szuper sablonok vannak benne és szép lett elkészülve.Azt hiszem én is nyárra beszerzek ilyesmi szettet! :)

    http://make-upchronicles.blogspot.co.uk/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. vègre valakinek tetszik mint nekem :):) ok az igazi az igazi de ez nagyon bejovos.szerintem szuper sexy,csillog villog nagyon divatos:)

      Törlés
  5. WoW! nagyon tetszik, jól is áll! Nyárra simán el tudnám képzelni még magamon is! :) És ez nagy szó :D

    VálaszTörlés
  6. De jó, ugye az eccarvút majd megmutatod?

    VálaszTörlés
  7. Nekem volt már nyáron, imádtam, idén is akarok és tényleg sokáig fent maradt annak ellenére is,hogy balatonoztam vele <3

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett, még nem volt csillámtetkóm, de szeretnék, hennám viszont már volt, azt is szerettem :)

    VálaszTörlés
  9. De jó! A strandon látni ilyen standokat, és sok kis lurkót csillámtetkóval szaladgálni. Az árából ítélve nagyon megéri ezzel foglalatoskodni, 1000Ft körül csináltak -ha jól emlékszem- egy -egy ilyet.

    VálaszTörlés
  10. Ez tök buli, csillámos még nem volt rajtam, de régebben minden buli előtt csinált nekem a műkörmösöm valami mintát, igaz air brush-sal, de szerettem nagyon:) az hogy ilyen szép, az csak növeli a cukifaktort:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!