2013. március 19., kedd

Egy kis duochrome


Get over it Nicole by opi egyik kedvenc szinü lakkom lett.

Az üvege még mindig a megszokott golfütö alakú nekem nagyon bejön,maga a szine is tetszik.
Mivel eddig nem sok duochrome lakkom volt,örültem neki a pakkban,amit ez ebayröl rendeltem.
Ez azt hiszem egy régebbi kollekció darabja lehet,a matrica és a felirat más mint amit megszoktam,de mivel ez a lakk kibontatlan volt-volt rajta fólia- igy különösebb jelentösége nincs is.




Nem voltam benne biztos,hogy ez a szin nekem valaha is jól állna vagy tetszene,de felkenve már nem rossz.
Ez a minöségi lakk kifogástalan,tartós és nagyon gyorsan szárad.
Szine arany és barnás,lilás és sárgás nagyon szép.Olyan leirhatatlan :D










nektek tetszik ez a szin?
van kedvenc duochrome lakkotok?

11 megjegyzés :

  1. Nagyon szép szine van :) Nekem csak egy doukrom lakkom van, a régi Essence lakkok közül a Where is the party :)

    VálaszTörlés
  2. Az a matrica übercuki :-) Amúgy a duokróm lakkokból nagyon kevés tetszik csak, a Chic Reloaded viszont abszolút kedvenc :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép színe van! :) Hasonlít az egyik miss sporty metal flipre! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon kis különleges. Nekem nincs duokróm lakkom. A Chic reloaded tetszett, de mikor kijött és mindenki megvette, akkor már nem kellett:D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik!És az a kutyuli...nagyon-nagyon cuki és jól néz ki:)

    http://make-upchronicles.blogspot.co.uk/

    VálaszTörlés
  6. ez nagyon tetszik. általában a duokróm lakkok nem jönnek be, de ez nagyon belopta magát a szívembe. :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem egy hasonló china glaze lakkom van :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!