2013. március 6., szerda

Essence belépöjegy :)


Amikor megvettem ezt a lakkot itthon rájöttem ez a szin nekem nem is tetszik.Sajnos van ilyen még akkor is,ha általában minden szint szeretek kipróbálni.

Ez kifutó darab ha jól tudom,még nem is lenne baj,föleg ha nem kétvégü lakkról irnék.Szeretem az ilyen lakkokat,nagyon ötletesnek tartom.
Amikor felkentem Ticket to the show felőt használtam minden körmömre,majd egyedül a gyürüsujjamra kentem fel a Front row or backtstage? felét.




Felkenve megbékéltem ezzel a szinnel.Üvegben nekem nem jöttbe bárhogyan is forgattam :)
Nagyon csillog meg kell hagyni,de nem hiszem,hogy ez a lakk valaha is kedvencem lesz.Tudat alatt nem tudom mi bajom vele,hisz szeretem a sötétebb tónust.













Matt fedölakkal megbolonditva :)








megvettétek ezt a lakkot?
nektek tetszik ez a szin?

14 megjegyzés :

  1. Ezt én is megvettem :) Még nem próbáltam ki, de az üvegben tetszett :)

    VálaszTörlés
  2. Én ezen nagyon sokat vacilláltam, mert a sötét lakkok a gyengéim, viszont a feketével úgy vagyok, hogy abból elég a sima, és azt variálom mindenféle csillámossal. Még mindig piszkálja viszont a csőröm, hogy azért ez mégsem ugyanaz, ráadásul bár üvegben nekem nem extra, a swatchok tetszenek róla. És ma a Rossmanban még pont volt egy darab ebből. Végül nem hoztam el, de lehet, hogy holnap visszamegyek érte, mert ebben a bejegyzésedben nagyon jól mutat:$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ig voltam en is :-D de gyozott az Essence

      Törlés
    2. Igazából nem az én hibám...hanem a tiéd, meg ezé a bejegyzésé. Még ma visszamentem érte:).

      Törlés
  3. Pont a napokban akartam megvenni, de amikor a kasszánál lehúzta a nő, nem látta a gép a vonalkódot, letekerte a lakkot, és eltört :( Fájt érte a szívem, mert ez volt az utolsó :(

    VálaszTörlés
  4. megvan ez a lakk a másik 5 tesójával egyetemben. mindet 199 Forintért vettem, nagyon megérte. :) Őt még nem próbáltam, most a sürkés-lilás lakk van a körmeimen ebből a termékcsaládból .:)

    VálaszTörlés

  5. Nem vettem meg, feketéből most van elég, nagyon jól a körmeiden :-)

    VálaszTörlés
  6. KI kellene már próbálnom ezt a lakkot... :D

    VálaszTörlés
  7. Én ezeken a kétvégű cuccokon addig vacilláltam, hogy mire meggyőztem magam, hogy de igen, ha nem is mindegyik, de legalább 1 kel belőle,addigra már persze nem találom sehol. Nem sirt érte a Szivem, úgyhogy valószinüleg megkiméltem a pénztárcámat egy fölös kiadástól:)

    VálaszTörlés
  8. Pedig jok ezek a lakkok.nekem mar a circus-os lakkok nagy kedvenceim lettek

    VálaszTörlés
  9. Én nem, de utólag már bánom! :D Hú a mattal is szuper!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!