2013. március 7., csütörtök

Essie-Tour de finance


Essie második lakkom mutatom be a mai nap folyamán,annyira de annyira szép szine van hogy woooow :D
Mikor kipróbáltam eszembe jutott,van hasonló szinü kesztyüm,ilyen buliba hordható.
Elöbb lakkoztam majd felvettem a kesztyüt és belenyúltam a lakkba. :D Kezdhettem elöröl :) SZÖKE :D

Tökéletesen passzolnak,a kesztyü illik a lakkhoz és a lakk illik a kesztyühöz :)



Ecsete lapos,simán és jól lehet dolgozni vele,2 réteges a lakk,a szine mesés.
Skorpios matricát is használtam valahogy illik ehhez a lakkhoz :D













szertitek az ilyen szinü lakkokat?

14 megjegyzés :

  1. Egy nagyon hasonló színű lakkot viselek most pont az Essie-től, a Npoo Boundriest. :))

    VálaszTörlés
  2. A kesztyű és a skorpió miatt a Drive c. film ugrott be rögtön, nem tudom láttad-e :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. TÉNYLEG :D :D :D DE DURVA
      láttam persze nagy filmnéző vagyok :)

      Törlés
  3. Az a kesztyű büntet :D De a körömlakk csodaszép :))

    VálaszTörlés
  4. Skorpió vagyok és rózsaszín mániás!!!!! *-* kell ennél több? :)

    VálaszTörlés
  5. Tényleg illik a kesztyűhöz :) Szép ez a szín!

    VálaszTörlés
  6. Szép színe van a lakknak! Nem mondom, hogy minden nap felvenném ezt a kesztyűt, de jól néz ki. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. odairtam ez bulizos kesztyu :)
      mondjuk èn simàn hordanàm.eddig nem jott el az ildeje :) de minden lehetsèges

      Törlés
  7. Imádom az ilyen irizálós lakkokat, ez is nagyon szép :]

    VálaszTörlés
  8. nagyon szép lakk, ez az én színem, vagány lett.
    főleg ezzel a kesztyűvel, húú de jó!!!

    VálaszTörlés
  9. jujj,de jóidős szín!!!!!:) Ez a kesztyű meg nagyon állat:D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!