2013. március 23., szombat

Fake OPI vs Eredeti OPI


Tegnap véletlenül találtam rá egy videóra ahol bemutatják,milyen jellegzetességei vannak a hamis Opi lakkoknak.

Mint valami hideg zuhany elkezdtem megnézni a feltett képeimet,hátha rájövök,én is vettem már hamis Opi lakkot,mint egy örült bújtam a képeket.
Egyenlöre nem találtam fake Opi-t a kollekciómban,amikor visszautazom alaposan meg kell néznem a lakkokat,mert nem szeretnék pofára esni:)
Végülis mindegy mert már megvettem,de akkor is bosszantó lenne,ha kiderülne,hogy hamis.
Ettől függetlenül irnék erröl egy pár szót,szerintem senki sem szeretne hamis lakkot venni,és teljes árat fizetni egy eredetinek meghirdetett lakkért.

Sajnos ha rendeltek elöre nem lehet látni hamis vagy sem,gondolom ebay teli van hamis lakkokkal.


Egy olasz blogon olvastam erröl,innen szedtem a következö képeket.
A blogon szépen sorba vannak szedve a jellemzök.

Elsö jellemzö a szine.
Neve minden lakknak van de lehet a név mögött más szin van.
Ennek a lakknak -ami fake- funky donkey a fantázianeve,de nem létezö kék lakk,ugyanis az eredeti lila.
ITT minden lakkot le lehet ellenörizni név illetve sorszáma alapján.




Második az irás.
Bal oldali kék a hamis,a jobb oldali az eredeti.A felirat láthatóan eltér,betük,formák is.



Harmadik a golyócska
Az eredeti Opi lakkokban 2 golyócska van.Ha nincs benne vagy egy van az hamis.



Negyedik a kupak.Az eredeti Opinak kicsit rücskös a kupakja,a hamis opiknak általában sima vagy kevésbé érdes.
Bal oldali hamis,a jobb oldali az eredeti.


Felirat a kupakon,is eltérö,az eredeti kupakon a P betüben egy pont van.
De a felirat láthatóan eltérő.

Bal oldali a hamis,a jobb az eredeti.




Az ecsetre belülre az OPI felirat van irva.
Bal a hamis jobb az eredeti.


Eredeti felirat



Következö képek INNEN vannak,nem szedtem le minden képet érdemes megnézni a blogot.


Az üvegen lévő számnak kell lennie,illetve a papiron az üveg alján egyeznie kell






PEEL HERE általában van az üveg alján,két rétegűnek kell lennie a papirnak az üveg alján,ha csak egy van az fake.





és a video ITT megnézhetö.


Remélem ezzel a gyors összefoglalóval tudtam segiteni nektek,hogy elkerüljük az átveréseket.




34 megjegyzés :

  1. Eddig nem is gondoltam volna. Bár mondjuk logikus. Eredeti áron simán eladján az ócska lakkot. Szerencsére én mindig is a boltból veszem/kapom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mondja a videoban a csaj ugy vettèk neki a fake opi-t. :(
      èn màr nem bizom meg ebben sem.komolyan mondom kiadsz egy lakkra 15 eurot ès hamis?hihetetlen

      Törlés
  2. Ellenőriztem, úgy tűnik rendben vagyok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez a lènyeg :):) remèlem èn is rendben leszek :D

      Törlés
  3. Válaszok
    1. muszàj lesz nekem is.elore fèlek :/ de remèlem nem talàlok hamis lakkot.

      Törlés
  4. Nem fenyeget a veszély, hogy sűrűn akarok OPI lakkot venni... Eddig még csak kaptam. De hogy ilyenek vannak... :(

    VálaszTörlés
  5. Hát meg kell mondjam, nagyon félve mentem fel és vettem elő őket...de...MINDEN rendben. Csak az első etapban rendelt lakkjaim 4 dollárba kerültek, postaköltség nem volt, szóval volt mitől tartanom, de szerencsére minden eredeti jelzésük megvan. :)

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok! Nem gondoltam volna, hogy ilyet kell, hogy írjak, mert én mindig a Hungária krt-i üzletükben vásárolok, de "sikerült kifognom" egy hamisat. Vannak akciós, 800,-os lakkjaik, megkérdeztem, hogy ők ugyan miért olyan olcsók, az eladóhölgy azt válaszolta, hogy egyszer beázott az üzlet és leáztak róluk a címkék. Hát, őszintén megvallom, nem is gyanakodtam.. Egy csodaszép, egyszerű francia lakkot hoztam el, mert mindig csak különlegesebbeket veszek tőlük, de a minőséget imádom, kijárt már egy nude színnek is a bizalom. Felkenve valami borzalom volt, konkrétan !lepergett! a körmömről, rettenetesen híg, 6! rétegben sem fedett és BTGN fedőlakkal sem száradt meg fél nap alatt SEM. A cikkedet olvasva elővettem ezt és egy másik lakkot, és kiderült, hogy jól átvertek.
    1. totál más a szaga, rettenetes
    2. nincs pont az OPI felirat P-jében
    3. ugye kódszám nem csak alul nincs, hanem az üvegen sem:S
    4. a 15 ml felirat icipicivel van írva.
    Óriásit csalódtam, nem tudom, merjek-e hinni az eladóknak, vagy ha akciót látok, nyugodjak bele, hogy bóvlit kapok?!
    PS.: Sajnos visszavinni nem tudom, hiszen a blokk nem igazolja, hoyg azt az egy lakkot pont tőlük vettem..

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok! Nem gondoltam volna, hogy ilyet kell, hogy írjak, mert én mindig a Hungária krt-i üzletükben vásárolok, de "sikerült kifognom" egy hamisat. Vannak akciós, 800,-os lakkjaik, megkérdeztem, hogy ők ugyan miért olyan olcsók, az eladóhölgy azt válaszolta, hogy egyszer beázott az üzlet és leáztak róluk a címkék. Hát, őszintén megvallom, nem is gyanakodtam.. Egy csodaszép, egyszerű francia lakkot hoztam el, mert mindig csak különlegesebbeket veszek tőlük, de a minőséget imádom, kijárt már egy nude színnek is a bizalom. Felkenve valami borzalom volt, konkrétan !lepergett! a körmömről, rettenetesen híg, 6! rétegben sem fedett és BTGN fedőlakkal sem száradt meg fél nap alatt SEM. A cikkedet olvasva elővettem ezt és egy másik lakkot, és kiderült, hogy jól átvertek.
    1. totál más a szaga, rettenetes
    2. nincs pont az OPI felirat P-jében
    3. ugye kódszám nem csak alul nincs, hanem az üvegen sem:S
    4. a 15 ml felirat icipicivel van írva.
    Óriásit csalódtam, nem tudom, merjek-e hinni az eladóknak, vagy ha akciót látok, nyugodjak bele, hogy bóvlit kapok?!
    PS.: Sajnos visszavinni nem tudom, hiszen a blokk nem igazolja, hoyg azt az egy lakkot pont tőlük vettem..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon sajnàlom ami veled tortènt.
      igen ezt nem irtam bele,a hamis lakkok budosek,ès egyèrtelmuen nem fednek sehogy sem.
      most màr tudod azèrt,hogy milyen az eredeti Opi lakk,mielott megveszed nèzz utàna,tetesd fèlre vagy egyszeruen nèzd meg-milyen a kupak,van-e szàma stb.Eloben màs venni mint netrol rendelni-hisz ott nem tudod megnèzni,hogy eredeti-e.
      èn nagyon izgulok,hogy ne legyen nekem is a sok Opi kozt hamis,sokat koltok lakkora,ès csalodott lennèk,ha lenne koztul hamis :(

      Törlés
    2. Ezek után félve néztem meg egy akciós lakkot, amit Anyukámra rátukmált az eladó. Szerencsére nem hamis, van pont az OPI jelben. :)
      Sajnálom az esetet, ami veled történt fannilány. :(
      Àgi: reménykedjünk, hogy mindegyik megérte a teljes árat.

      Törlés
    3. na orulok akkor nem jàrtàl porul.
      nem azt akartam irni,hogy minden lakk hamis,de azèrt jo odafigyelni.
      mai vilàgban tènyleg nem mindegy mire adunk ki 10-15 eurot mert ha hamis làtod,nem èr 2 eurot sem:(

      Törlés
    4. Én is megvettem tőlük 2 akciós lakkot is, szerencsére nekem a fedéssel, száradással és tartóssággal nincs probléma de eszméletlenül büdös, eddig arra gyanakodtam, hogy fel lettek higítva de most kiderült hogy nem. A világos lakkokat pedig akkor meg sem mertem venni mert tényleg csillogós víz volt az egész.

      Törlés

  8. Nem tudom mit mondjak, nekem vagy 30 OPI lakkom van, szinte mind az Opi körömlakkok forgalmazojának az üzletéből, és például a Mariah Carey - A Butterfly Moment üvegén nincs szám, az alján a matrica sima(nem felhúzhatós, 2 réteg) viszont a kupakja rücskösebb műanyag, van pont a kupak márkajelzésén. Én kizártnak tartom, h a márkaforgalmazó üzletében hamisítvány legyen, ez inkább eBay-en fordulhat elő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én eddig 6 OPI lakkot vásároltam és az eBayről és mind eredeti szerencsére. Persze nyilván nagyobb arányban fordulhatnak elő átverések azon a platformon, de azért ez az eset amit Fanni leírt, eléggé megbotránkoztató.

      Törlés
    2. én is vettem ebay-röl lakkot.nem hiszem csak és kizárólag hamis termékeket árulnak ott.de biztos becsuszik oda is egy-egy.

      Törlés
  9. Nekem még nincs egy OPI lakkom sem, de ha majd arra kerül a sor, hogy vásárlok egyet, akkor alaposan utána nézek, hogy hol is vegyem meg..mert ezek szerint gondolom Ebay-en sok hamisítvány van..:S

    VálaszTörlés
  10. Nem tudom mit higgyek... 2 lakkom van a Hungária krt-i üzletből, mind 2 teljesárú normál kiszerelés. Mindkettőn 1-1 dolgot kivéve minden stimmel... Az egyiknek kevésbé rücskös a kupakja, mint a másiknak. A másiknak ugyan pár perces keresgélés után megtaláltam az üvegen a kódját, de az nem egyezik a papíron lévővel... Nem hinném, hogy márkaboltban hamisat árulnának, inkább webshoppokban meg eBayen tartom valószínűnek, még is elgondolkodtató...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem tudom onnan még nem vettem lakkot.sajnos nem Te vagy az elsö aki panaszkodik.
      én nem általánositok,de már semmin sem lepödök meg.

      Törlés
    2. én egy honlapon úgy olvastam hogy az üvegen levő és a papíron levő kódnak nem kell egyeznie, mert úgy írták h some code - another code

      sztem ne aggódj, mert akkor úgyis megbukna több ponton is :)

      Törlés
  11. Engem nem fenyeget a veszély, mert csak 1 OPI lakkom van :) Remélem nem találsz hamisat a lakkjaid között!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha igen igy jàrtam :D
      de ràjottem a nicole by opikat is le kell csekkolnom.tuti azokat is hamisitjàk

      Törlés
  12. Elolvastam a cikkedet és azonnal rohantam az OPI-s lakkjaimhoz és egyesével csekkoltam le őket.... egy gyanús volt számomra... Valamelyik nap a Douglasban jártam és láttam az OPI állványt... odamentem megnézni milyen lakkokat árulnak... erre látom,hogy amit én otthon Feelin' hot-hot-hot-nak hittem,ott a boltban totál más szinű .... ahogy végig néztem a fake jellemzőit a lakkom hamis(pedig az alján a Feelin... kódja van) ezek után jobban odafigyelek... szerencsére csak ez az egy ilyen lakkom van...mondjuk nagyon szeretem azt a szint,annak ellenére,hogy "hamis",mert pont megy az egyik Mac rúzsomhoz :D

    VálaszTörlés
  13. Elolvastam a cikkedet és azonnal rohantam az OPI-s lakkjaimhoz és egyesével csekkoltam le őket.... egy gyanús volt számomra... Valamelyik nap a Douglasban jártam és láttam az OPI állványt... odamentem megnézni milyen lakkokat árulnak... erre látom,hogy amit én otthon Feelin' hot-hot-hot-nak hittem,ott a boltban totál más szinű .... ahogy végig néztem a fake jellemzőit a lakkom hamis(pedig az alján a Feelin... kódja van) ezek után jobban odafigyelek... szerencsére csak ez az egy ilyen lakkom van...mondjuk nagyon szeretem azt a szint,annak ellenére,hogy "hamis",mert pont megy az egyik Mac rúzsomhoz :D

    VálaszTörlés
  14. Ez olyan kiábránditó, hogy ilyen pofátlanul hamisitják még a körömlakkokat is:/

    VálaszTörlés
  15. Már egy ideje gondolkodom azon, hogy kigyűjtöm a pénzem és megveszem életem első OPI lakkját. De ha végül így is lesz, az tuti, hogy előtte megvizsgálom!! Köszi szépen a bejegyzést igazán hasznos volt!
    Remélem, te sem fogsz a sajátjaid között fake-et találni!

    VálaszTörlés
  16. Most találtam rá erre a bejegyzésre és olvasva a kommenteket megijedtem a Hungária körútos üzlettől,mivel én vettem ott egy teljes árú lakkot,egy akciós Opi és egy akciós NOpi lakkot.A teljes árú lakk hálistennek,stimmel az akciós viszont se szám nincs rajta,más a kupakja (ami fel is tűnt régebben,de azt hittem,hogy régi lakk és akkor még másmilyen lehetett a kupak..),az aljáról hiányzik a címke(amire azt hittem,hogy azért akciós mert hiányzik a címkéje), a NOpi lakknak viszont a minősége is borzalmas,egyszer se használtam még,illetve ami az alján van fantázianév,nem találtam olyan nevű lakkot sehol sem..Mülleres opi lakkjaim hálistennek hibátlanok :) Bár azoknak is a fele akciós volt,de hát akkor is még többe kerültek,mint egy átlag lakk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ebben az üzletben nem voltam még,viszont nem akarom azt irni,hogy tuti fake lakkokat árulnak.
      A Müllerben illetve a Duglasban tuti nincs fake opi,ebay viszont teli van velük.
      Én azt javaslom,hogy csak olyan helyről vegyél ahol megtudod nézni tutira a lakkot,vagy megbizható oldalról rendelj,ahol estetleg a matrica hiányzik---hát azt én nem venném meg:)

      Törlés
  17. Nagyon köszönöm a cikket, meg is néztem az Opijaimat. Egyet vettem a Müllerben, felére le volt árazva, annak nem rücskös a kupakja, minden más OK benne. Nem is fed, valami Shadows vagy milyen kollekció része. Talán ezért.
    Viszont a Díva Centertől vásárolt lakkjaim közül az egyik ordítóan büdös, mégcsak nem is hasonlít az ecsete a többihez, hengeres, és nincs pötty a P-ben. Állítólag ők az Opi Hungarytől rendelik, nem tudom, mi gondoljak. Azon kívül, hogy tuti hamis, mindig is furcsa volt.
    Ezek után nagyon meg fogom nézni, hogy mire adok ki pénzt, még egyszer nagyon köszi a cikket!!!

    VálaszTörlés
  18. Huhh, Köszi Audrey80, hogy megosztottad ezt a postot krémmánián :)
    Én is rongyoltam a lakkjaimhoz. Mindet eredetinek ítéltem :)

    Felhívnám azonban a figyelmet, hogy nekem több üvegemről is hiányzik a vésett szám, és van egy olyan is, amin van egy kis vésés kezdemény, az első és a negyedik szám félig bele is van vésve de... Szóval könnyen lehetnek olyan üvegek amiket nem véstek meg, mert pl elromlott a gép. ja és az egyik nem vésett üveges OPI-mnak a kupakja is kevéssé rücskös. de minden más stimmel(2 golyó, véset az ecseten, pont a P-ben...stb.), és nem is büdös, a minősége is jó, és müllerben lett véve, szóval szerintem eredeti, csak kicsit más lett :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azért Müllerben nem hiszem,hogy fake opi-t árulnak. de azért jó óvatosnak lenni,mert sohasem lehet tudni.
      szerintem érdemes a színnek és a színkodnak utánanézni az opi oldalán.ott minden kiderül :)

      Törlés
  19. én most találtam rá erre a bejegyzésre, gyors meg is néztem azt a pár darab OPI lakkomat, de úgy néz ki mind okés :) egyet rendeltem ebayről a többit mind vagy müller vagy douglesba vettem :) de én se gondoltam volna egyébként :( átverik az embert megveszi a drága lakkot azt kiderül, hogy hamis, azért ez nagyon durva

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!