2013. március 22., péntek

Kiko zöld lakk


Imádom a zöld lakkokat,alig várom,hogy jó idö legyen,tuti jó ideig zöld körmeim lesznek.

2 rétegben is tökéletes ez a lakk,a számát nem tudom,mert elfelejtettem lefotózni az üveget.
Nagyon szép pisztácia szine van,kedvelem az ilyen lakkokat,nagyon mutatósak, vidámak,Kiko lakkokat eddig nem nagyon használtam,valahogy ez a márka nem áll közel hozzám.
Meglepetésemre ez a lakk tartós és hamar megszáradt.










Muszáj volt kis Diy gyűrűvel feldobnom a manit:)

Mükörmös régi zseléből készitettem plusz raktam bele opált,nekem ez különösen tetszik:)
Van ezek fajta mód ilyen ékszer elkészitéséhez,régi fel nem használt műkörmös dolgaimat szivesen elhasználom erre :)






tetszik nektek ez a Kiko lakk?
szoktatok otthon Diy dolgokat késziteni?

15 megjegyzés :

  1. Hű, nagyon tetszik ez a zöld lakk. A gyűrű pedig jó ötlet, és nagyon szépen csillog :-)

    VálaszTörlés
  2. A zöld lakk tőlem távol áll, ez az árnyalat viszont nagyon tetszik ( a te kezeden, én magamon nem tudom elképzelni). Szerintem különösen jól mutatnak ebbe a lakkba a csillámok. :)

    VálaszTörlés
  3. Tavasszal imádom, essence tavalyi fruity zöld lakkja már voltam rajtam márciusban:) Na meg NYC Mint macaronja:)
    Ez is nagyon jó szín!!!


    TETSZIK a fejléc!:))))

    VálaszTörlés
  4. A zöld az amit eleve sose szerettem, mégis mindig beleszeretek, ez meg valami nagyon szép :]

    VálaszTörlés
  5. Ó, hamarosan felkenek egy zöld lakkot, meghoztad rá a kedvem :)

    VálaszTörlés
  6. muszáj vennem egy szép pisztácia színű lakkot, felháborítóan jól néz ki!

    VálaszTörlés
  7. Egy hete kentem fel én is zöld lakkot, úgy megtetszett a körmeimen, szerintem én is fel fogom újra kenni hamarosan :) Szép ez az árnyalat!

    VálaszTörlés
  8. Napok óta alkotói válságban szenvedek a körmeimet illetően. Annyira, de annyira szeretném, ha tetszene magamon a zöld, jó, 2 van belőle itthon, de felkenem és nem tetszik:( A Tiéd is nagyon tetszik,de úgy látszik hisztis vagyok mostanában, magamon ez sem tetszene. Pedig legszivesebben most azonnal kipróbálnám ezt a szint az én körmeimen is, mert lehet, hogy a laptop teszi de nekem egy gyönyörűre érett zöldalma jutott róla eszembe:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!