2013. március 5., kedd

Kleancolor-Holo pink


Kleancolor lakkokról már irtam korábban.most elövettem a pink holo-t,hogy kipróbáljam.
Kétféle képpen végeztem kisérleteket-simán felkenve és egy pink alaplakkon.
Nekem pink alapon jobban tetszik. :)

Üvege ennek a lakknak sima,semmi sikkes,a kupakja tetszik az üveg formája kevésbé.

Ennek a holo lakknak érdekes illata van,nem mondanám büdösnek de nem is kellemes.
2 rètegben jol fed,pink lakkon elèg egy rèteg is.










China glaze-n jobban mutat :)








Simán felkenve vagy China glaze-n tetszik nektek jobban?


24 megjegyzés :

  1. nagyon tetszik simán, de a China Glaze-el sem rossz..döntésképtelen vagyok! :D

    VálaszTörlés
  2. Simán nem annyira feltűnő, de úgyis szép... Viszont s China Glaze felett ahhhwwwww :P ♥

    VálaszTörlés
  3. Nekem pink alappal sokkal jobban tetszik! :)
    Én is nézegettem már ezeket a lakkokat amúgy, nekem a csillámos fedőlakkok tetszenek nagyon! :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem mindkét változat tetszik, talán a második egy gondolattal jobban.

    VálaszTörlés
  5. Mindkét változatban tetszik :)

    VálaszTörlés
  6. CG lakkon nagyon ütős. *-* jajj, egyre jobban szimpatizálok ezzel a Kleancolor márkával. :D

    VálaszTörlés

  7. De cukor színe van! Nagyon tetszik ez a szín, nekem is kell :D

    VálaszTörlés
  8. uhh nagyon szép színe van fedőlakként és magába is :)

    VálaszTörlés
  9. Szia!! Eszméletlen milyen szép mind a két féleképpen :) Hol kaphatók Kleancolor lakkok?

    VálaszTörlés
  10. Szia! Ezek a körmök úristen mint a két féleképpen gyönyörű :) Hol kaphatóak Kleancolor termékek?

    VálaszTörlés
  11. Nekem is mindig feldobja az ebay, most már megnézem. :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szép így is meg úgy is, de nekem simán tetszik a legjobban. :)

    VálaszTörlés
  13. Mindkét verzióval szép, cukorkacsillámos! :D

    VálaszTörlés
  14. Önmagában is azt gondoltam, hogy meseszép,de megláttam a cg-n és az mégjobban hűűűűűűűűűűű :)

    VálaszTörlés
  15. ha majd egyszer ez a lakk nem kellene neked, gondolj rám megveszem bármennyiért tőled! email címem: torteijudit@gmail.com :) köszi!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!