2013. március 20., szerda

Konad lakkok


Imádom a Konad lakkokat.A legeslegjobb amivel nyomdázni lehet.:)



Múlt héten nézegettem,hogy itthon honnan tudnék lakkokat rendelni.Akkor akadtam egy remek oldalra.Nézegettem,abszolút nagy kedvenc oldalam lett,mivel minden megtalálható ami a nyomdázáshoz kell.
Körömdiszités.hu külföldre is szállit,ami az én esetemben duplán pozitiv:)

Elöször egy szetten gondolkoztam,de mivel vannak már nyomdázó palettáim,nem szerettem volna kettöt ugyanolyat venni,igy jelenleg csak külön lakkokat rendeltem.
Választásom 4 szinre esett,rózsaszin,piros,zöld és világoszöld.


Mivel idöközben rájöttem,van zöld lakkom ,irtam,hogy szeretném kicserélni a zöldet lilára.
Azonnal cseréltek!Nagyon kedvesen voltak,villámgyorsan válaszoltak,teljesen meg vagyok elégedve.
A csomagot kedden kaptam meg,ugyais erre az idöpontra kértem.

Minden szépen be volt csomagolva,a GLS nagyon gyors volt,pikk pakk megtörtént az adás-vétel.

A lakkok dobozán minden megtalálható a lakkról,amit fontosnak tartok feltüntetni!


És a szinek:
Piros,világoszöld,pink és lila





Piros,igazi piros,nem az a lightos pirosas változat.Tökéletes szine van!


Világoszöld,ezt a lakkot a sötétebb szinekhez választottam,mivel kedvelem a zöld szint kiváncsi leszek a nyomdázáskor milyen lesz mondjuk fekete lakkon :)



Pink mánia folytatódik:) Már elképzeltem fekete lakkon a pink mintát:)


Lila nagyon szép tényleg jó választás volt.Kicsit zöldes metálos fénye van,nagyon tetszik,hogy nem az a sima snassz lila.



Az oldalt ajánlani tudom.Abszoltút megéri az árát,1290ft darabja a lakkoknak,10000 ft felett ingyenes a szállitás.
Külföldi oldalakon a Konad lakkok elég drágák,a szállitás sem olcsó,ugyhogy aki most kezdi a nyomdázást,vagy lakkokat keres innen rendeljen!!!!
Mindenféle kiegészitök is megtalálhatók,nézzetek szét az oldalon!!

ITT az oldal:)




Jó szineket választottam ? :)
Gondolkoztok,hogy rendeltek valami az oldalról?

11 megjegyzés :

  1. Ó, azt a zöldet de megnézném méregzöldön :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. alig várom,hogy nyomdázzak :D
      sajnos türelmesnek kell lennem....

      Törlés
  2. húú gyönyörűek, izgalmas kis színek :))

    VálaszTörlés
  3. Szép szinek, főleg a lila tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Hú, nagyon kíváncsi vagyok, miket fogsz vele nyomdázni. :) Én nagyon szeretem az azonos szín 2 különböző árnyalatával készülő nyomdát, az nagyon elegáns szokott lenni.

    VálaszTörlés
  5. Húú, a rózsaszín nagyon baba. Alig várom h kipróbáld és megmutasd.

    VálaszTörlés
  6. Szépek, főleg a lilára és zöldre leszek kíváncsi :)

    VálaszTörlés
  7. a zöld és a rózsaszín kedvenc!
    várom a manikűröket velük! *-*

    VálaszTörlés
  8. szépek. :)
    a zöld és a lila a kedvenc. :)

    VálaszTörlés
  9. Alig várom, hogy bevesd őket:) A piros annyira szép, hogy az lakkozásra is csábitana, ha az enyém lenne:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!