2013. március 24., vasárnap

Lopott csókok



Nicole by opi egyik mai választottam,Stolen kisses egy szép pirosas árnyalata.
2 rétegben tökéletesen fed,villámgyorsan szárad.

Kellemes vidám nyárias szine van de nekem valahogy a Karácsony jut róla eszembe :D Nem tudom miért.
Ecsete széles és lapos,könnyü volt vele dolgozni.



Felkenve is jó mutat,nekem a kezemen tetszik,nem vagyok nagy piros és pirosas lakk párti.
Ezt a lakkot nem én választottam,egy ebay-es csomagban volt benne,nem bántam meg,hogy kipróbálhattam.
Hátránya annyi lenne,hogy csikozódik,ezzel nem tudtam kezdeni semmit.Azt hiszem egy ilyen minöségű lakkán ez nem lenne megengedhető...






BM311 palettát használtam a nyomtatásra,amit ITT megnézhettek.
Olyan mintha egy újságból szedtem volna a mintát,feliratos,LOVE felirattal a közepén,nagyon cukker.






nektek tetszenek az ilyen szinü lakkok?
a feliratos minták bejövösek a körmökön?

14 megjegyzés :

  1. Van egy régi Colorama lakkom, ami nagyon hasonló színű, az nem csíkozódik, viszont hamar pattog. :( A feliratos minta tetszik, szívesen megnézném fehérrel vagy krémszínnel, az is biztos nagyon érdekes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jo otlet:) koszi a tippet:)
      lehet valami jo kis fedolakkot kène hasznàlnod.

      Törlés
  2. Nagyon szép, bár szerintem jobban illett volna hozzá valami sima fehér vagy fekete szín, de így sem rossz :]

    VálaszTörlés
  3. Nem vagyok egy pirosas-bordos emberke, nagyon ritkan hasznalok ilyen szint de ez nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  4. de klassz ez a feliratozós dolog:)

    VálaszTörlés
  5. Szép :) van ilyesmi színű lakkom szerintem :o

    VálaszTörlés
  6. nyomdázva nagyon szép lett, tetszik a minta :)

    VálaszTörlés
  7. jajj ez a szin!!! Meseszép, imádom az ilyen árnyalatokat. A felirat meg nagyon szupi rajta. Nekem az alkohol vár a sorára, hogy megcsináljam az újságos manikűrt:)

    VálaszTörlés
  8. nagyon szép a végeredmény!! :) a lakk színe is szép, bár én inkább kékes vagyok :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!