2013. március 8., péntek

Mai recept:Citromos körtés arcpakolás


Terhesség alatt kerülendő ez a recept.

Hozzávalók:

1 körte
1 kanál citrom leve
1 kanál méz

Elkészitése

Ledaráljuk a körtét-elötte azért alaposan mossuk meg-darálás után keverjuk bele a citrom levét,és adjuk hozzá a mézet.Ha tul folyékony lenne a massza adjatok hozzá kevés lisztet.
A masszát 15 percig hagyjátok az arcotokon majd hideg vizzel mossátok le



A körte minden bőrtipusra jó,a méz kisimitja a bőrt,és a pórusokat,citrom leve fertőtlenit és összehúzó hatású.




4 megjegyzés :

  1. Szerintem amilyen lütyő vagyok, hamarabb megenném, mint kenném az arcomra:D Nem aktuális a kérdés, de marhára birizgálja az agyamat: terhesség esetén miért kerülendő?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom ezt a receptet en is igy olvastam.:-D

      Törlés
  2. Lehet kipróbálom. Nem is tudtam hogy a körte feszesít. Egy idöben ananász héjjal radíroztam az arcom,a belső felével.

    VálaszTörlés
  3. Na ez nagyon tetszik! Tuti kipróbálom, csak körtét kell hozzá szerezni.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!