2013. március 13., szerda

Mai UD paletta


Mai Urban Decay paletta egy különleges szép és olyan összetett .
Tényleg könyv hatása van,hisz a neve is ez Book of shadows IV.
Amikor megvettem nagyon tetszett a külseje,a belsejét akkor még nem ismertem.Imádom az UD márkát,nem tesztelnek állatokon,a szinek mesések,tartósak és nagyon szépek.Persze ez is izlések és pofonok,de nekem nagyon tetszenek az összetett szinek,amiben minden megtalálhatók,ez a paletta pont ilyen!
Ebben felfedeztem,hogy vannak olyan szinek amik már másik palettában nekem megvannak,de nem baj,szivesen elhasználok mindent :)


A doboz nagyon szép,érdekes,feltüntetve a szinek a dobozka tartalma.Nekem az nem tetszik benne,hogy sajnos ismét egy karton csomagolást kapunk,egyértelmüen rendszeres használat után szétkenödnek a szinek.











Ebben a kiadásban van egy szempillaspirál,travel méret,egy base,egy speaker 2 csatlakoztatóval a telefonhoz és pc-re,egy teljes méretü eyeliner.
Ebböl a base-t a spirált használom,az eyelinert nem.


Kinyitva ez a látvány fogad minket:)
hát nem csodálatos?



Egy kis tükör,pillangók mindenhol :)
Egyedül a pillangók müanyagok a többi megszokott karton.Nagyon érdekesen érvényesül a fekete és a design lila kigyó.
Kicsit nagy ez a paletta,de kiszedhető belőle a fiók amiben a szemhéjpúderek vannak.






Kis fiókot kihúzva elökerülnek a mesés szinek.
16 szin van benne,elsö két sor nagy kedvencem.





A kis hangfal tökre ötletes.Simán müködik telóról,hallgati zenét amikor sminkeltek:)
Érdekes de ötletes találmány na.







Kedvenc spirálom,annyira szép pillákat lehet csinálni velük.
Kis mini simán táska méret-de még hogy.
Erre a spirálra hajazok nagyban,annyira jó,hogy simán megveszem amikor ez elfogy.


A szineket négyesével próbáltam ki,szerintem nagyon ütösek.
Nincs kedvenc,hisz mindegyiket szivesen használom.



Blue bus egy kékes lilás szin
Gunmetal szürkés
Cobra arany
Baked fekete arany csillogókkal







Bender zöldes
Gravity lila
Lost barnás
Hijack kékes feketés





Midnight cowgirl vanilia szin
Sin barnás nude
Midnight rodeo sötétbarna
Crystal fehéres kékes





Bust barnás matt
Missionary barnás nagyon világos
Skimp matt még világosabb barna
Zephyr fehéres






Összességében csak jókat tudok irni róla,remekül összeállitott kis -nagy paletta.

Mivel nekem ebböl kettö van-egyiket a következö játékra vettem,remélem nektek is tetszik :)




kedvenc szinetek innen?
ismeritek esteleg ezt a palettát?

19 megjegyzés :

  1. A Mariposa paletta mellett ezt csodálom mindig. Remélem egyszer kipróbálhatom őket! :)))

    VálaszTörlés
  2. de jóóó... az a sok pillangó... :D Amúgy hasonló a telefonom tokja, mint a doboz mintája:) A Cobra valami szemetgyönyörködtető. Nagyon rendben van egy a szett:) (is)

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. nem csak az :D de tènyleg nagyon ott van.eddigi legjobb spiràl amivel talàlkoztam.tartos nem kenodik el.

      Törlés
  4. Gyönyörűséges ez a paletta! :)

    VálaszTörlés
  5. Hűű igazán látványos "kis" csomag. Tetszik minden darabja. :)

    VálaszTörlés
  6. Fuu, ez nagyon tetszik :)) Csodásak a szinei.

    VálaszTörlés
  7. A színek is gyönyörűek, meg a csomagolás is, a kis pillangókkal kilóra meg lehetne venni :D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép :)Nekem nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szépek, Nekem nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés
  10. ÓÓÓ jaj nekem, gyönyörűek :)

    VálaszTörlés
  11. azok a lepik:):)))))))))))))
    Ez a paletta,olyan szééééép.

    http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  12. Hű ez aztán az extrás paletta :o nagyon szépek a színei!

    VálaszTörlés
  13. Gyonyoru ez a paletta, mindig is nagy kedvenc volt, mivel imadom a pillangokat! A kedvenc szinem belole a Hijack, gyonyoru petrolkek <3.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!