2013. március 16., szombat

Opi- Suzi skis in the pyrenees


Ezt a lakkot kétszer küldték el nekem,igaz nem bánom,mert nagyon szeretem a sötét tónusú lakkokat.
Elöször azt hittem sima feket lakk,amikor felkentem-igaz a képen is jól látszik- sötétszürkés lakk.
Kicst megtévesztö szine van-felkenve full feketének hat.








Nyomdázva szerintem nagyon jó lett.
Fedőlakk lemaradt de szerintem igy is nagyon mutatós.
Ezzela Cg lakkal egyszerü nyomtatni,a szine nekem nagyon bejön,óriási pozitivuma,hogy erre lehet sima fedölakkot kenni :)











simán vagy nyomtatva?
kedvenc sötétebb szinü lakkotok?

19 megjegyzés :

  1. nekem nyomdázva nagyon bejön, hiába nem tartozik a fekete lakk a kedvenceim közé
    ez a holo rózsaszín lakk *.*
    gyönyörűű :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. koszi.:)
      valahol azt olvastam,hogy ez sotètkèk :D ilyet irni :):)

      Törlés
  2. JUJJJ de jó ez a 2 szín együtt,meg a minta is!!! :) ÉN véletlenül jártam hasonlóan. Megörültem, hogy juhúúú, fekete lakk , a drogériában tényleg annak is tűnt, itthon felkenve néztem, hogy hát ez nem igazán fekete. Mondjuk nem bántam meg, mert magamtól nem eredtem volna ilyesmi szín után, pedig nagyon megszerettem. Leggyakrabban egy Lovely citromsárgával szoktam párosítani., vagy pelyhes és/vagy matt fedőlakkal:) (amúgy egy Manhattan lakkról beszélek, 1013as számú:) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egy orly helyett küldtek még egy ilyet :D most ebböl kettö van.de nem baj,mert mindenképpen akartam ezt a lakkot,de kettövel nem tudok mit kezdeni :D igy is marha sok 15 ml. :D

      Törlés
    2. ajándékozd el az egyiket :D

      Törlés
  3. Annyira szépek a nyomdázásaid!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. koszonom :) igyekszem.de még mindig nem vagyok tökéletes .

      Törlés
  4. Nyomdázva ezerszer szebb!! Olyan jól nyomdázol, hogy ha nem mondanád, hogy nyomda azt hinném, hogy matrica!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. dehogy matrica :D megkeresem melyik paletta volt mert nem emlèkszem :D

      Törlés
  5. Nagyon jó lett ez a nyomdázás... Te minden lakkal tudsz nyomdázni????!! Hihetetlen. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. dehogyis :D :D van pàr cg ami alkalmas erre :D

      Törlés
  6. Nekem nyomdázva jobban tetszik, szuper lett :)

    VálaszTörlés
  7. nekem is nyomdázva tetszik, gyönyörű lett:))

    VálaszTörlés
  8. nyomdázva nagyon tetszik, szuper jó lett :)

    VálaszTörlés
  9. Jaj! Nagyon szépek :))) És ez a minta nagyon tetszik. *_*

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó ezzel a mintával :)

    VálaszTörlés
  11. Ha egyszer végre nekem is így sikerülne a nyomdázás.. :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!