2013. március 2., szombat

Opi vs China glaze


Amikor már behálóz a rendelgetés,és annyi de annyi cuccom van,hogy szinte magam sem tudom mit veszek...akkor következik be az én rémálomom.Két ugyanolyan szint veszek :D

Ok a márka teljesen más,de a szin ugyonolyan.Én semmilyen eltérést nem tudok felfedezni,nekem a két lakk mint az ikrek-egyformák.







Ezek a lakkok nem a kedvenceim,de nem rosszak.
China glaze Degress 14 ml az Opi Im all ears 15 ml.Ez az egy különbség van :)
2 rétegben mindkettő elég jól fed,de a 3. réteg felkenése után értem el a max. hatást.

China glaze rózsaszin,kicsit ez a lakk kékes beütésü.
Roppantul szép szine van annak ellenére,hogy nem érzem magaménak ezt a lakkot.





Opi szerintem tökéletes mása a China glaze-nak.Vagy forditva...
Mondjuk ebböl a kékes árnyalat kisebb mértékben van jelen.








Itt megnézhetitek a két variációt. 




 nektek melyik tetszik jobban a két lakkok közül?


17 megjegyzés :

  1. nekem a china glaze van meg, én imádom, kellőképpen élénk :) és pont azért tetszik jobban, mert kicsit hidegebb árnyalat a kékes beütéstől :)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg ugyanolyanok szinte.. én is jártam már igy :P
    Egyébként nekem az OPI tetszik jobban :)

    VálaszTörlés
  3. Tènyleg ikrek! :D
    Nekem a CG tetszik jobban. :)

    VálaszTörlés
  4. Én nem látok különbséget, tehát egyformán tetszenek. :) Egyedül annyi szépséghibája van, hogy még 3 réteg után is átlátszónak tűnik, bár ezt egy fehér alappal ki lehet cselezni.

    VálaszTörlés
  5. Én sem látok különbséget a kettő között... :D De én imádom ezt a színt. =)

    VálaszTörlés
  6. China Glaze nekem jobban tetszik a fénye miatt. A tartósságáról/száradásáról tudsz vmit mondani összehasonlítva a kettőt? Vagy ott sincs semmi különbség? :)

    VálaszTörlés
  7. Opi gyorsabban megszaradt.szerintem tartossagra mindketto ugyanolyan jo.azt hozzateszem a Degresst 2 eve vettem az Opit nemreg:-)

    VálaszTörlés
  8. Nem tudnék választani, mindkettő nagyon szép :]

    VálaszTörlés
  9. Első képeket nézegetve a CG jobban tetszett, de utána nem láttam a különbséget:D Nekem amúgy nagyon tetszik ez az árnyalat. Én is vettem pontosan ugyanolyan színű lakkokat, csak az egy Essence volt (Passion for Fashion) meg egy Moyra. Kicsit elmebeteg voltam, megvettem egyik nap az Essence-t, úgy, hogy már kinéztem a moyra oldalán is, tanakodtam melyik legyen, megvettem az E.-t (meg kb 3 másik árnyalatot is:D). Másnap elmentem moyra boltba, margarétát meg reszelőket venni, megláttam, oh, mondom de szép, hazahoztam. Totálisan elfelejtettem, hogy ELŐZŐ NAP már vettem egy olyan sötét lilát. Amikor csináltam az adventi koszorút, akkor elfestegettem az Essence-t, mert kezdett besűrűsödni:)

    VálaszTörlés
  10. nagyon szép mind a kettő. imádom az ilyen színeket! *-*

    VálaszTörlés
  11. Én abszolút ugyanolyannak látom mindkettőt :) Szépek, érdekesek!

    VálaszTörlés
  12. Nem tudnék dönteni, tényleg szinte ikertesók :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!