2013. március 23., szombat

Opi-Wooden shoe like to know?


Wooden shoe like to know? volt még ősszel egy olyan lakk,amire fájt a fogam :D Mivel barna lakkot kerestem a választásom rá esett.
Egyenlőre nem vagyunk jóban,valamiért felkenve nem tetszik rajtam ez a szin.


Kicsit arany mikroglitteres,nem rossz de van olyan,hogy nem érzem magaménak.
2 rétegben tökéletesen fed,minöségre nincs bajom,de valahogy többre számitottam,vagyis azt hittem felkenve nekem ez a szin tetszeni fog.
Igazából nem tudom mi bajom van vele,kicst túl barna,vagy túl mély tonusú...nem tudom.









nektek tetszik ez a szin?
kedvenc barna lakkotok?

7 megjegyzés :

  1. Nekem tetszik, szép őszi szín. Képek alapján... de vettem már én is olyat, ami annyira.... jaj de jó lesz.... aztán mikor felkentem... valahogy nem volt az igazi...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezzel èn is igy voltam.nagyon tetszett màsokon,swatchokat nèztem ès azt mondtam,oh hàt ez kell.
      de felkenve meg nem tetszik lehet nyomdàznom kène rà,vagy pàr matricàt rànyomni nem tudom:)

      Törlés
  2. Élőben még nem láttam, de így a képek alapján nagyon szép :]

    VálaszTörlés
  3. Ó, szerintem nagyon jól áll :-)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem szép felkenve, nagyon különleges, pedig barna lakkok alapból nem vonzanak :)

    VálaszTörlés
  5. egész télen ilyen barna lakkot vadásztam,de nem találtam ilyesmi árnyalatút:P Most meg már nem vágyom rá... Pedig szép,csak túl őszi nekem.

    VálaszTörlés
  6. A zöld lakkok után a kedvencem a barna. Ez olyan igazi mogyoróscsoki szín szerintem :).

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!