2013. március 29., péntek

Opi,Orly,Moyra és Boldog nyulat :)



Mivel legutóbb otthon jártam,muszáj vagy sem vásároltam kicsit.

Nem vettem sok dolgot,a Konad lakkokat leszámitva amiről már olvashattatok.
Ilyenkor rájövök mennyi mindent akartam még venni,de elfelejtettem őket.

Elöször is amire fájt a fogam,az az alpozó szivacs volt,igaz a Rossmannban nem találtam,igy a fodrászkellékesben akadtam rájuk.Egynlöre még nem volt időm kipróbálni öket,de bizom benne ,hogy valamennyire használhatók.


Dove krémet Anyukámtól kaptam,imádom a Dove illatát.Meglepö módon ez a krém tökéletesen müködik,egy pillanat alatt beszivódik.
Egyszóval egyik kedvenc kézkrémem lett :)


 

Moyra fedölakkot is a kellékesben vettem,egy algás körömlakkal együtt amit elfejeltettem lefotózni:)
97-es számú fedőlakkot már kipróbáltam és nagyon de nagyon tetszik.
Szuperek benne a csillámok,tükörfényesre szárad.
Kellemesen csalódtam benne,nem ezt vártam volna egy moyra lakktól.




A következö lakk amit kipróbáltam az Opi-Suzi s Hungary AGAIN! amiböl a héten a 3. darab érkezett meg.
Ugyanis ez a lakk egy cserelakk,nem értem miért és hogyan egyfolytában küldenek belöle.Már irtam az oldalnak köszi a lakk megérkezett,még mindig küldik :)



Korallos szin nekem kifejezetten tetszik,ilyen árnyalatú lakkom még eddig nem volt.
15ml-es kiszerelés jó,hogy kiéljem az igényem,könnyen kezelhető és tökéletesen fed 2 rétegben.







És a nyomdázás az új Konados piros lakkal :)
Annyira jó választás volt ez a szin.
Mivel a piros szint annyira nem kedvelem,ez meglepően tetszik:)






Itt megemliteném az Orly Bonder lakkot amit használtam alapnak:)
Kiváncsi voltam erre az alaplakkra,aki olvas tudja,imádom az alap és base lakkokat.
Erröl a lakkról sokat olvastam,gumi jellegü felülete extrán tartossá teszi a manikürt.

Csomagolása egyszerü,semmi csicsa vagy fényezés.




Sárgás szine csak az üvegben van,felkenve már mást mutat.Matt lesz és semmiféle gumis jellege nincs.
Egyenlőre ez az alaplakk jól teljesit,jobb mint ay Opi.


Speciális gumis alaplakk, amely biztosítja a rugalmas köröm és a rugalmatlan fedőlakk közötti biztos kötést. Ezzel megelőzhető a lakk repedése, leválása, akár két héten át.

forrás:krémmánia


ismeritek ezt az alaplakkot?nektek bevált?
bejövősek a moyra lakkok?
kedvenc kézkrémetek?

18 megjegyzés :

  1. óóó de aranyos az a nyuszis körömnyomda!!!! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem is:) nem is emlèkeztem rà,hogy lapul valahol:)

      Törlés
  2. Én is néztem tegnap az Orly fedő és alaplakkokat, de végül más tért haza velem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fedolakkot legkozelebb veszek :) màr tudom is melyik kell:)

      Törlés
  3. gyonyoruek a kormeid!!!
    http://ladybirdcastle.blogspot.ro/

    VálaszTörlés
  4. Az OPI gyönyörű és a nyomda is nagyon tetszik :]

    VálaszTörlés
  5. Az OPI lakk nagyon tetszik*.* A Moyra lakkok szerintem nagyon jók,én még nem csalódtam bennük: )
    A nyuszis körömnyomda pedig nagyon cukii : )

    VálaszTörlés
  6. cuki manikűr :3
    Boldog húsvétot !!

    VálaszTörlés
  7. Hát ez a manikűr! *-* Valami csodás!

    VálaszTörlés
  8. Cuki lett a nyuszis nyomda. :) Szivacsot az ebay-en árulnak egy dollárért szállítással együtt, ha újra szükség lenne rá. :)

    VálaszTörlés
  9. Ez a Suzi-lakk valami álomszép :-)

    VálaszTörlés
  10. Ez az OPI lakk is nagyon, nagyon szép, és a nyomda is olyan cuki :) ez az orly alaplakk pedig nagyon jól hangzik :)

    VálaszTörlés

  11. A lakkok nagyon szépek, a kézkém nálam nem vált be, kipirosodott a kézfejem ettől, a Bonder-ről mindenki áradozik, de jelenleg nem hordok egy lakkot 2 napnál tovább, ezért nem vettem meg :D
    Az Orly fedőlakkok közül 2 félét próbáltam de semmi extra, inkább a CND-t ajánlom, ebből is több változat kapható, amit én vettem szuper ( a nevét fejből nem tudom, majd megnézem ha érdekel) :)

    VálaszTörlés
  12. a Suzi's Hungary again! hihetetlenül szép.:)) a kis nyuszik meg nagyon feldobják, szép lett.:)

    VálaszTörlés
  13. Ha túl sokat küldenek, mond nekik, hogy nekem is küldhetnek párat. :D :D Az egyik legszebb lakk a kollekcióból. :)

    VálaszTörlés
  14. Az algás Moyra lakkot én is kipróbáltam. Nagyon szupi körömerősítő hatása van. Írtam is róla nemrég. Azt nem fogod megbánni hogy megvetted :)

    VálaszTörlés
  15. Csodás az OPI és cuki a minta :)

    VálaszTörlés
  16. jajjj, a lakk alapból olyan szin, ami kivánkozik az ember lányának a körmeire, a nyomda meg übercuki:D szép a 2 szin együtt nagyon:) én moyrában csak a fehér lakkjukban csalódtam, semmi másban tőlük:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!