2013. március 21., csütörtök

Orly-Mysterious curse


Imádom ezt a lakkot.Ahogy imádom az Orly-t is.
Tökéletesen birja 5-6 napig a lakk,fénye csodálatos,minöség mint irtam eddig is-pazar!


Lilás duochrome,magasfényü.pikk-pakk megszáradt.
Imádom ezt a lakkot,igaz 18ml egy életre elég.:)





Itt az üvegben látszik,kicsit kékes fénye is van,nagyon tetszik ez a párositás.


Itt már fedölakkal látható,OPI- RAPID DRY coatot próbáltam ki rá.valami zseniális ez a lakk.Hamar szárad,kökemény felületet képezve.
Egyenlöre ez a lakk nekem miniben van meg,szándékozom nagyban is megvenni:)



Amikor ez a lakk volt felkenve vettem meg a Rimmel Disco ball fedölakkot,az akkor már 4 napos lakkra kentem fel..Nagyon tetszik a végeredmény,csillogós tényleg diszkófényes fedölakk.
Mindenféle csillogókkal van teli,minden szinben pompáznak.Nem is tudtam,hogy létezik ez a fedölakk,és milyen jól tettem,hogy megvettem!!










szeretitek a lilás duochrome lakkokat?
és a csillogós fedölakkokkal hogy álltok?

12 megjegyzés :

  1. nagyon szép lett, tetszik a rimmeles csilligós lakk :)
    én is szeretem a speciális fedőlakkokat, feldobja az alaplakkot:)

    VálaszTörlés
  2. Én belefutottam pár gyengébb orlyba, ami elvette kicsit a kedvem, de nem adom fel:)
    A jó, a tökéletes fedőlakkot keresem...:) Lehet megpróbálkozom ezzel, amit írtál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. biztos van gyengèbb orly,nekem is volt ami nem vàlt be.
      a Seche vite a legjobb fedolakk,-errol irtam màr,de ez sem rossz :)

      Törlés
  3. Nagyon tetszik ez az Orly lakk! Meg cuki az új fejléc is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. koszi.egyenlore proba stàdiumban van a fejlèc,kène valami otletes,de csak probàlkozok :):)

      Törlés
  4. Fedőlakkal nagyon szép lett!! :) Mont nekem úgy jobban tetszik *-*

    VálaszTörlés
  5. Nagyon csinos külön-külön is mindkét lakk! :)
    Imádom a duochrome és a csillogós lakkokat is!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép önmagában és fedőlakkal is :D

    VálaszTörlés
  7. Ó, mindkét lakk valami gyönyörűűű...

    VálaszTörlés
  8. o, de szép vagy, "kicsi" Orly... :) ez a fedőlakk meg, mintha hozzá lett volna kitalálva, nagyon jól mutatna együtt!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!