2013. március 1., péntek

Urban Decay és Too faced nap


Naked paletta olyan kis "lerágott " csont már,hogy szinte nem is érdemes feccölni rá az idöt.De mégis megéri irni róla pár sort,hisz nem vagyunk egyformák egy-egy termékröl más a kialakult véleményünk.
Ha öszinte akarok lenni,nem tudom miért vettem meg ezt a palettát,abszolut nem szeretem a naked nude szineket sminkben,de a benne rejlö szépséget idövel felfedeztem.
Amikor semmi kedvem sminkelni,de mégsem akarok ugy kinézni mint aki most szabadult a zártosztályról,akkor ezzel sminkelek.

12 szin közül lehet válogatni,amit egy bársony massziv külsö rejt magában,tapintása finom,és kellemes,szinte a kezünkbe simulva várja,hogy kinyissuk.



Tükörrel és ecsettel ellátott Naked paletta,nagyon cuki,megint a kartonpapiros megoldást használták a belsönek...amit ejjj de ne szeretek.
Tisztitása nem egyszerü,biztos rendszeres használat után kicsit kusza és "koszos" lesz,szineket nem lesz egyszerü majd szétvlogatni.Próbálom nagyon ügyesen és szépen haszlni,csak ecsettel nyulok hozzá,és még igy is látszik mennyire porozódik



Elsö ránézésre nekem egy szivárvány jut eszembe,egy kép amit vintage régies módban fotoztak le.

Az ecset egy shadow ecset,szürke nyelü nagyon puha és finom ecset.
Még nem haszáltam,vannak nagyon jól bevált ecseteim,erre valahogy sohasem kerül sor.




A szineket négyesével próbáltam ki,és igy is szeretném öket megmutatni.


Virgin egy nagyon világos barna,szinte nem is látszik amikor használjuk.
Sin a második szin a sorban,ez egy kicsit sötétebb,szépen pigmentált ez nagyon tetszik
Naked egy matt barna szin,testszin
Sidecar sötétebb barna,erösen pigmentált,nagyon szép.




Következö négy szin sem különbözik a többitöl,itt is a barna szinek a dominánsak.
Buck egy sötétebb barna matt
Half naked egy szép óraranyszinü erösen pigmentált
Smog sötétbarna jól pigmentált
Darkhorse nagy kedvencem,erös tónusú sötétbarna




Utolsó négy talán a nagy kedvenceim.

Toasted egy jól pigmentált barna
Hustle sötétbarna
Creep fekete csillámos
Gunmetal-ez megvan nekem körömlakkban is- szürke





Szineket nem egyszerü leirni,végülis szine mind a barna árnyalata.
Tartóssága tökéletes,nagyon hü a márkához.

Mivel szemhéjalappal használom úgy gondoltam erröl is irok most nektek

3 féle alapot használok
Ezek kicsi méretben vannak meg,egyedül a Too faced ami nagy...és megnyerhetö nálam :)


Original az egyik legjobb base,felvitelkor hirtelen eltunik és mégis ott van.Annyira jó,hogy észre sem lehet venni,hogy felkentük.



Sima kis tubusa van,semmi applikátor-mondjuk személy szerint ezt a változatot jobban szeretem.


Kicsit folyékonyabb az elöző társánál,ez már applikátoros.
Annyira nem lehet tökéletesen dolgozni az applikátorral,legalábbis én annyira nem kedvelem :)




Too faced Candlelight a csomagoláson is látszik,hogy gyertyafény hatása van.És tényleg az van.
Kicsit arany szinű alap,amit tökéletesen kell eloszlatni,mert ha kimarad kis szemhéjpúder áttünik a base.




És a próbák.Egyedül a Too faced base látszik a többi nem.Ezek annyira jók ha tudtam volna sem lehet lefotózni őket. :D
Az elsö a natural ,majd a prime potion majd a Too faced.


Nekem a szembetünőbb a Too faced base,ami az utolsó a sorban.








És utolsó körben irnék pár szót egy eyeliner-ről.

Csillogós nagyon jó kis liner ez,sokáig tart nem mosódik el.
Egyedül a mini ecsete az ami nem tetszik,az ilyen jellegű ecseteket nem tudom használni.







Összegezve ha újra kéne venni a Naked palettát,megvenném megint.Nagyon tartós megéri az árát.
Base-ból az Original a kedvencem!!!!
Eygedül a Metal-eyed eyeliner-rel nem vagyok kibékülve.Öt nem venném újra.


Mektek tetszik a Naked palett?
Milyen szemhéj-base-t használtok?

16 megjegyzés :

  1. .probald ki az UD ecsetet is, en nagyon szeretem :)
    3 fele eyeprimert hasznalok most, Laura Mercier, Smashbox es Revlon. A Revlon volt a legolcsobb es van ugyanolyan jo, mint a masik ketto.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. koszi a tippet:)
      mindenkèppen kiprobàlom,most màr mozgatja tènyleg a fantàziàm :)

      Törlés


  2. Tudsz Te élni! :)
    Imádom az UD Naked palettákat, talán a 2. egy hajszálnyival jobb minőségű de nekem az első kiadás volt az első és attól is elájultam :D

    A Too Faced szemhéjalapozókból nekem mind a 4 megvan/volt, a legjobban az Original-t szeretem. Valahol a blogomon 2011-ben (címke felfő - márka) körül írtam egy összehasonlító bejegyzést, nem volt kedven linkelni de érdemes megnézni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. megnèzem.:)
      Amikor kijott a màsodik teljesen feleslegesnek tartottam megvenni.mire ez elhasznàlom hàrom màsik naked kijon :D

      Törlés
  3. Nagyon tetszik ez a paletta, szépek a szinek :)
    Ezek a szemhéjalapozók is nagyon jónak tűnnek. Én most Kanebo-t használok, nekem az vált be :)

    VálaszTörlés
  4. Az ecsettel NAGYON óvatosan nyúlj a púderbe, mert erősebb, mint az átlagos ecsetek. Amúgy pedig erre a palettára sosem felesleges szót fecsérelni :-)

    VálaszTörlés
  5. Ez a Naked paletta lehet, hogy másoknak lerágott csont, de nekem még mindig csak álom:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D várj félreérted.arra gondoltam,hogy nagyon sokan irtak már róla és lehet uncsi

      Törlés
    2. nem uncsi Ági, nagyon tetszik a paletta és öröm olvasni a soraidat róla. :) ;)

      Törlés
  6. Nekem tetszik, de elvagyok az Undressed-del, bár nyilván ha tehetném, megvenném azért a Naked palettát :D
    Szemhéjalapnak meg az essence Colour Arts-ot használom most :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. essence rock you-t hasznàltam de irritàlta a szemem :(
      amit irtàl tudom melyik,de mèg nem hasznàltam

      Törlés
  7. Uhh.. a Half naked. Megdobbant a szívem:) Én bevallom szemhéjalapozót csak kb 1 éve használok, essence-t (I Stage), de már olyan réginek érzem, hogy le szeretném cserélni, mondjuk egy olyanra, aminek értelmét is látom:D ugyanis én olyan hűűű de milyen plussz tartósságot nem vettem észre. Viszont a szemem alatti karikákhoz púder alá tök jó:D Az ecsetes eye linerek nekem se a szivem csücskei. Sokkal jobban tudom kezelni azokat, amiknek a vége olyan, mint egy vékony hegyű filctoll:)

    VálaszTörlés
  8. gyönyörű ez a paletta...mondjuk, a MUA-s dupe-ját fogom megrendelni, sajnos ennyit nem tudok ráfordítani :)

    VálaszTörlés
  9. De jó, hogy írtál az alapozókról!!! köszi, köszi:) A paletta meg nagyon jó, ránézésre legalábbis nagyon praktikus színek vannak benne, de én nem sminkelek annyit, hogy értsek is hozzá:$.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!